امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/03/31 - 09:17
  • 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZHcf

در بحران کرونا همانند تمام سال های فعالیت بیمارستان،کلیه امکانات دانشگاه و بیمارستان در اختیار بیماران و مردم قرار گرفت.

دکتر اسماعیل فخاریان متخصص جراحی مغز و اعصاب در جلسه مسئولین دانشگاه و مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با اصحاب رسانه در تاریخ ۲۶ خردادماه ۹۹ گفت :.......



دکتر اسماعیل فخاریان متخصص جراحی مغز و اعصاب در جلسه مسئولین دانشگاه و مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با اصحاب رسانه در تاریخ ۲۶ خردادماه ۹۹ گفت :



🔹بیمارستان شهید بهشتی تا سال ۱۳۸۵ جزء دانشگاه نبود و در  آن دوره کمتر از ۲۰۰ تخت فعال داشت.

🔹بیمارستان هم اکنون دارای ۷۰۰ تخت فعال است.

🔹سالانه حدود ۶۰ هزار بیمار در ابن بیمارستان بستری می شوند.

🔹مسئولین و کادر درمانی در تمام حوادث و بحران ها با آمادگی کامل در خدمت به مردم حاضر بوده اند.

🔹وقتی بحث کرونا در قم مطرح شد، این احساس خطر در دانشگاه بوجود آمد که به علت مجاورت با قم ، با یک موج پیش بینی نشده سنگینی مواجه خواهیم بود.

🔹در اویل اسفندماه ۹۸ ،جلسات متعددی با حضور مسئولین دانشگاه و بیمارستان برای برنامه ریزی و مواجه با این بحران همه روزه در بیمارستان تشکیل شد.

🔹 اواخراسفندماه ۹۸ ، و اوایل فروردین 99 ، حدود ۶۰۰ بیمار کرونایی در تمام بخش های بیمارستان بستری شدند.

🔹در کنار بیماران بستری ، روزانه حدود ۱۰۰ بیمار سرپایی خدماتی از قبیل سی تی اسکن، آزمایشگاه ، دارو و ... را دریافت می کردند.

🔹در بحران کرونا همانند تمام سال های فعالیت بیمارستان،کلیه امکانات دانشگاه و بیمارستان در اختیار بیماران و مردم قرار گرفت.

🔹همه کادر درمانی بیمارستان با تمام توان و با جان و دل برای نجات جان بیماران تلاش کردند و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

🔹در بحران کرونا ، بیمارستان بهشتی مامن و مرجع بیماران مبتلا به کرونا بود و هیچ یک از بیماران از بیمارستان آلودگی کرونا رو دریافت نکردند. به علت مواجه گسترده کارکنان با بیماران تعدادی از همکاران اعم از پزشکان و پرستاران و نیروهای پشتیبانی دچار شده و حتی بستری شدند و یکی از نقاط روشن و مشخص عملکرد درمانی بیمارستان این است که هیچ مورد بیماری وخیم و منجر به عوارض غیر قابل درمان در بین این کارکنان رخ نداد که این موضوع خود می تواند شاخصی از کیفیت بالای درمان در این مرکز باشد.

🔹رسالت بیمارستان ، ارائه خدمات بدون شائبه و بدون منّت به مردم بوده و در بحران کرونا این رسالت را صادقانه و بگونه ای شفاف به عرصه دید همگان گذاشتیم. و همچنان استوار پای رسالت خود که همان حفظ سلامت مردم است ایستاده ایم.

🔹کادر درمانی بیمارستان نشان دادند که بخوبی میتوانند در مقابل بحران های  بزرگی مثل کرونا پیروز باشند.

🔹با این عملکرد؛ مردم می توانند به دور از هرگونه دغدغه برای درمان بیماری های خود به ما اعتماد کرده و برای درمان به این بیمارستان مراجعه کنند.

🔹بحث آموزشی بودن بیمارستان بهشتی از نقاط قوت این مرکز است که مراکزی به آموزش های نسل بعد متعهد می شوند که از سطح کیفی و کمی خدمات درمانی برخوردار باشند و این موضوع بطور منظم توسط هیئت های تخصصی از طریق وزارتخانه متبوع مورد بررسی و بازدید قرار می گیرد.

🔹حضور اینترن ها و دستیاران  تضمین حضور در هر لحظه در طول 24 ساعت و در طول هفته و سال بوده و نقطه قوت از نظر تامین نیاز های درمانی اورژانسی برای بیماران است.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32189
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم