امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/11/14 - 08:01
  • 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZG5Q

️۲۰ درصد از تخت های بیمارستان شهید بهشتی کاشان،به کودکان اختصاص داده شده است.

دکتر مدنی : با توجه به افزایش و تکمیل ظرفیت بیماران بستری در این مرکز ،بیش از 100 بیمار اطفال در این بیمارستان پذیرش و بستری شده اند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر سید رامین مدنی سرپرست بیمارستان اظهار داشت :با توجه به افزایش و تکمیل ظرفیت بیماران بستری در این مرکز ،بیش از 100 بیمار اطفال در این بیمارستان پذیرش و بستری شده اند که با توجه به شیوع بیماری‌های فصلی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی ،آمار قابل توجهی میباشد.

️وی افزود : با ورود به فصول سرما و تغییرات آب و هوایی، احتمال شیوع بیماری‌های عفونی و تنفسی نظیر سرماخوردگی، آنفلوآنزا و…وجود دارد که با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی مخصوصاً در کودکان و دانش‌آموزان ،امکان پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها وجود دارد.

️سید رامین مدنی تصریح کرد : با توجه به تکمیل ظرفیت بستری کودکان در بخش های اطفال ، تعدادی از تخت های 3 بخش دیگر این مرکز، به پذیرش و بستری بیماران اطفال اختصاص یافته است.

️دکتر مدنی به خانواده‌ها هشدار داد: مهم‌ترین مسئله، آموزش درخانواده است؛ چون با ابتلای یک عضو،‌ بقیه هم در خطر قرار می‌گیرند که مهم‌ترین مواردی که خانواده ها باید رعایت نمایند،استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی بیماران با دیگران است و ازطرفی اگر متوجه می‌شوندفرزندشان علائم بیماری‌های تنفسی فصلی دارد با نظر پزشک معالج سعی کنند در خانه از او مراقبت کنند تا در مهدکودک و مدرسه،بیماری به سایرین منتقل نشود.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 126010
کلمات کلیدی
علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید