امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/02/13 - 07:44
  • 25
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /Zccf

گزارش عملکرد این واحد، در زمان شیوع بیماری کرونا

رئیس امور اداری مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان : با شیوع بیماری کرونا ، کارکنان واحد امور اداری این مرکز علیرغم تعطیلی مراکز و ادارات در شیفت های صبح و عصر و بنا به نیاز در ایام تعطیل ، با تمام توان به منظور پشتیبانی کادر درمان در بیمارستان حضور پیدا کردند.




رئیس امور اداری مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از صدور احکام افزایش حقوق و مزایا( موضوع امتیازات فصل هشتم آئین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی) کارکنان رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادکارمعین این مرکز به تعداد 1235 مورد در اسفندماه 98 و تعداد 260 مورد حکم افزایش حقوق نیروهای مشمول قانون کارگری در فروردین ماه 99 خبر داد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، مهدی حاجی نوروزی رئیس امور اداری این مرکز درباره این خبر افزود : با شیوع بیماری کرونا ، کارکنان واحد امور اداری این مرکز علیرغم تعطیلی مراکز  و ادارات در شیفت های صبح و عصر و بنا به نیاز در ایام تعطیل ، با تمام توان به منظور پشتیبانی کادر درمان در بیمارستان حضور پیدا کرده و نسبت به صدور احکام ذکر شده و سایر امور محوله ، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفتند تا امور مربوط به پرسنل این مرکز در اسرع وقت انجام پذیرد.



ایشان به اهم فعالیت های این واحد در زمان شیوع بیماری کرونا اشاره نموده و خاطر نشان کرد: این واحد ضمن انجام اموراداری روزانه پرسنل ، به تهیه و ارسال 7 لیست پرداخت مبتنی بر عملکرد ماه های اردیبهشت لغایت آبانماه 98 ، تهیه 5 لیست پاداش کارکنان، پزشکان ، دستیاران و اینترن ها ، انجام امور اداری مربوط به بکارگیری 146 نفر نیروی شرکتی 89 روزه ، انجام امور اداری مربوط به نیروهای داوطلب ، ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان ، تهیه لیست حق مسکن، حق مهدکودک و ... ، ثبت ساعات آموزشی برای 727 نفر از کارکنان ، بایگانی 780 عدد حکم و نامه اداری در پرونده پرسنلی اشاره نمودند.



وی در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های چشمگیر کارکنان درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت نمودند ، گفت : پرسنل امور اداری در کنار پرسنل درمانی با تمام سعی و تلاش خود از هیچ کوششی در جهت انجام امور اداری پرسنل این مرکز دریغ ننموده و شرایط مساعدی را برای پاسخگویی به موقع و مستمر حضوری و تلفنی به تمام کارکنان فراهم آوردند.


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32160
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم