امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/08/28 - 13:22
  • 46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZQaf

گزارشی از خدمات واحد کتابخانه بیمارستان

دکتر رضوی زاده معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت : کتابخانه این مرکز با بیش از6 هزار کتاب و با مساحت تقریبی 200 متر مربع در طول هفته به کلیه اساتید ، دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارایه خدمات می­نماید.


دکتر رضوی زاده معاون آموزشی و پژوهشی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت : کتابخانه این مرکز با بیش از6 هزار کتاب و با مساحت تقریبی 200 متر مربع در طول هفته به کلیه اساتید ، دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارایه خدمات می­نماید. 



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محسن رضوی زاده معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان با اعلام اینکه از تاریخ 25 تا 30 آبانماه هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است و ضمن عرض تبریک این هفته به دانش پژوهان و کتابداران ، افزودند: مسیری برای ارتقای سطح دانش و اعتلای فرهنگ جز افزایش فرهنگ کتابخوانی وجود ندارد و دانشجویان می بایست مطالعه کتاب را جزء اصول اصلی زندگی خود قرار بدهند.



 ایشان ضمن اشاره به خدمات کتابخانه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی که به صورت یکپارچه به کلیه اساتید ، دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارایه خدمات می­نمایدخاطرنشان کرد : روزانه حدود  200 نفر جهت استفاده از خدمات بخش های مختلف کتابخانه اعم از خدمات میز امانت و بازگشت کتاب ، خدمات کامپیوتری و اینترنتی و ...  به این واحد مراجعه می نمایند.



معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان ، کتابخانه این مرکز را شامل بخش های مخزن منابع، واحد پایگاه عرضه اطلاعات , سالن مطالعه و اتاق مجلات بیان کرد و افزود : واحد مخزن کتابخانه شامل 22 قفسه کتاب (5280 جلد کتاب فارسی و 1270 کتاب لاتین ) می باشد که همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 7/45 صبح تا 19/45 فعال می­باشد.



وی واحد پایگاه عرضه اطلاعات کتابخانه را مجموعه ای از 12 سیستم کامپیوتر )در دوبخش اساتید و دانشجویان ) متصل به اینترنت، پرینتر و اسکنر با قابلیت امکان جستجو از پورتال یکپارچه منابع الکترونیکی برشمرد  که  این واحد در طول هفته بجز روزهای تعطیل از ساعت 7/45 تا 19/45 برای مراجعین فعال بوده و می توانند از خدمات اینترنت وای فای نیز در محیط کتابخانه استفاده نمایند.



ایشان خاطر نشان کردند: سالن مطالعه  کتابخانه همه روزه از ساعت 7/45صبح تا ساعت 24 برای دانشجویان پزشکی باز بوده و دانشجویان می توانند جهت مطالعه از آن استفاده نمایند.



در پایان وی با اشاره به یکی از خدمات مهم و موثر کتابخانه در راستای صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید کتاب و همچنین تسهیل و تسریع دسترسی اساتید و کلیه فراگیران محترم پزشکی به کتبtext پزشکی افزودند : با همت و تلاش پرسنل این واحد ، تعدادی از کتاب های مهم پزشکی ، بصورت فایل pdfتهیه شده که اساتید و دانشجویان می توانند به فایل کتب مورد نظر خود از طریق shareکامپیوتر کتابخانه به شماره 3357 بصورت 24 ساعته دسترسی داشته باشند.






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32082
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم