امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/10/13 - 18:52
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z67f

کمک خیرین سلامت به بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان

دو تن از خیرین سلامت ، مبلغ 500 و 370 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان اهدا کردند.



سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: در اقدامی خداپسندانه، دو تن از خیرین سلامت مبالغ 500 و 370 میلیون‌ ریال جهت خرید تجهیزات به بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان اهدا کردند.





به گزارش روابط عمومی بیماستان ، دکترمحمدرضا فاضل، با بیان این مطلب اظهار کرد: دو تن از خیرین سلامت شهرستان کاشان ، آقای محمد فخرایی و سرکار خانم دکتر طباطبایی در اقدامی خداپسندانه مبلغ  پانصد و سیصد و هفتاد میلیون ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان اهدا نمودند.



سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان با قدردانی از این عمل پسندیده خیرین ابراز امیدواری کرد: باید این همدلی مردم در بخش سلامت بیش از پیش تقویت شود و شاهد رشد کمک‌های انسان دوستانه در همه زمینه‌ها بخصوص در زمینه تجهیزات بیمارستانی باشیم.


دکتر فاضل با بیان اینکه خرید تجهیزات بیمارستان ها رقم ریالی بالایی را می طلبد، خاطرنشان کرد: بودجه های دولت پاسخگو نیاز بیمارستان های دولتی نیست، لذا ما به حمایت و کمک خیران نیازمندیم تا گوشه ای از این مشکلات حل شود.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم و ایجاد زمینه جلب اعتماد آنان می تواند برای جذب کمک به بیمارستان ها بسیاری از مشکلات در بخش خرید تجهیزات را مرتفع کند.


 




 






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31869
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم