امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/01/30 - 17:17
  • 62
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /Z6cf

پیام تبریک سرپرست بیمارستان بمناسبت روز آزمایشگاه

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، در پیامی از زحمات فرهیختگان و تلاشگران علوم آزمایشگاهی که با تشخیص های درست و به موقع، کمکی بسیار مهم در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها دارند، تقدیر و تشکر نمودند.




سرپرست مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان،  در پیامی از زحمات فرهیختگان و تلاشگران علوم آزمایشگاهی که با تشخیص های درست و به موقع، کمکی بسیار مهم در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها دارند، تقدیر و تشکر نمودند.





🔹متن پیام ایشان بدین شرح است.



همکاران گرامی واحد آزمایشگاه



با سـلام و احتـرام



فرا رسیدن ۳۰ فروردین، سالروز تولد «حکیم جرجانی» و روز علوم آزمایشگاهی فرصت مناسبی است تا از زحمات فرهیختگان و تلاشگران علوم آزمایشگاهی که با تشخیص های درست و به موقع، کمکی بسیار مهم در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها دارند، تقدیر و تشکر به عمل آید.



روز آزمایشگاه، روز پاسداشت انسان ‌های متعالی است، روز سپاس از جان ‌ها و اندیشه‌ های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه و بدون هیچ چشم ‌داشتی در خدمت دردمندان می باشند.



بی شک جامعه آزمایشگاهیان کشور همچنان در صف مقدم اجرای برنامه تحول نظام سلامت و ایجاد بستر رضایت‌ مندی بیماران قرار دارند و با تلاش های علمی و تحقیقاتی خود در امر تشخیص و درمان به پزشکان یاری رسان هستند.



اینجانب این روز بزرگ را به همه فعالان بخش های مختلف این حوزه که ایثارگرانه در راه سلامت جامعه قدم  برداشته و این روزها با تلاش و کوشش مضاعف با از خودگذشتگی در جهت آزمایشات حساس به ویژه کوید 19 ، عزم و اراده  وصف ناپذیر در جهت شکست این ویروس داشته اند ، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزودن این قشر خدوم را در جهت ارتقای جایگاه حرفه ای خود و خدمتگزاری به امت اسلامی آرزو می نمایم.



 



دکتر محمد رضا شریف



سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32154
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم