امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/08/24 - 23:07
  • 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zm6f

واژگونی اتوبوس مسافربری در محور اتوبان کاشان - قم

عصر امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به سمت تهران در حرکت بود ،واژگون و 27مصدوم برجای گذاشت.



عصر امروز (پنج شنبه 24آبانماه97) یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به سمت تهران در حرکت بود ،واژگون و 27مصدوم برجای گذاشت.



دکتر سید محمد حسین مکی مدیر مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان گفت: در ساعت 15 و 10دقیقه امروز پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور اتوبان کاشان - قم که از اصفهان به سمت تهران در حرکت بود در حوالی شهرستان کاشان واژگون شد.

وی ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شده که 26 نفر از مصدومان را به بیمارستان منتقل و 1نفر را نیز در محل مداوا کردند.

وی گفت: بعد از اطلاع مرکزفوریتهای 115 به اورژانس بیمارستان مبنی بر وقوع حادثه تصادف و انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان ، 26نفر از حادثه دیدگان توسط تکنسین های اورژانس 115به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند که در بدو ورود به اورژانس ، اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در پی این حادثه تعدادی از مسئولین بیمارستان شهید بهشتی ضمن عیادت از مصدومین ، از نزدیک در جریان روند درمان آنها در اورژانس قرار گرفتند و از مسئولین ذیربط خواستند تا نهایت سعی و تلاش خود را جهت بهبود حادثه دیدگان بکار گیرند.

در حال حاضر تعداد 10 نفر از مصدومان در بخش های بیمارستان تحت نظر بوده و 16 نفر هم بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند که حال عمومی تمامی مصدومان مساعد می باشد.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31827
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم