امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/08/02 - 07:47
  • 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z16f

مراسم وداع با پیکر همکار گرامی مرحومه سرکار خانم میرزایی

پیکر همکار گرامی مرحومه ملیحه میرزایی با کاروان اشک بدرقه شد+تصاویر






پیکر همکار گرامی مرحومه ملیحه میرزایی با کاروان اشک بدرقه شد



پیکر همکار گرامی مرحومه ملیحه میرزایی ، پرستار مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان در میان غم و اندوه همکاران و مسئولان بیمارستان بدرقه شد.



سرکار خانم ملیحه میرزایی از پرستاران دلسوز این بیمارستان بود که قریب به 14 سال خدمت صادقانه در بیمارستان ، در سن 40 سالگی بعد از تحمل درد بیماری دار فانی را وداع گفت .



پیکر ایشان  بعد از وداع با پرسنل این مجتمع از بیمارستان به شهر برزک انتقال داده شد تا در جایگاه ابدی اش و در جوار امامزاده سراج الدین موسی بن جعفر به خاک سپرده شود.











 



************************************



سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتـی طی پیـامی درگذشـت مرحـومه زنده یاد ملیحــه میـــرزایی همکار شاغل در بیمارستان را تسلیت گفت.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان متن پیام تسلیت دکتر فاضل بدین شرح است:



 



إنّا للّه وإنّـا إلیْه راجعون



درگذشت همکار ارجمند سرکار خانم ملیحه میرزایی که سالیان متمادی در بیمارستان منشأ خدمات فراوان برای بیماران بوده،  باعث تأثر و تألم فراوان گردید.



بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه این همکار زحمتکش که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا نمود، در نزد خداوند متعال مأجور است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.



بدینوسیله درگذشت آن عزیز از دست رفته را به خانواده محترم ایشان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ویژه همکاران شاغل در بیمارستان شهید دکتر بهشتی تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحومه از درگاه خداوند سبحان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.روحش شاد و یادش گرامی/



 



دکتر محمد رضا فاضل



سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی



 




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31807
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم