امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/09/22 - 13:18
  • 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9Mf

مراسم تکریم و معارفه ریاست بیمارستان

مراسم تکریم و معارفه سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین روز یکشنبه مورخ 19/9/96 در این بیمارستان برگزار شد.


مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد



مراسم تکریم و معارفه سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین روز یکشنبه مورخ 19/9/96 در این بیمارستان برگزار شد.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی در این مراســم، از زحمات دکتر مهران شریفی سرپرست ســابق این مجتمع تقدیر و برای دکتر محمدرضا فاضل آرزوی مؤفقیت نمود.



وی افزود: مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی بعد از بیمارستان الزهراء اصفهان بزرگترین بیمارستان در سطح استان اصفهان می باشد و بیش از 200 هزار نفر پوشش استانی دارد.



رئیس دانشگاه در ادامه، با اشاره به ضرورت خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان بر اساس اولویت بندی و با توجه به مساعدت های خیّرین، اظهار داشت:باید  مجمع خیّرین جداگانه ای برای بیمارستان راه اندازی شود تا خدمات با کیفیت بالاتری ارائه شود.



دکتر کوچکی تصریح کرد: بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) که قبلاً 200 تختخوابی بود، با پیگیری های زیاد هم اکنون به سیصدوپنجاه تختخوابی ارتقاء یافت است  و چنانچه مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی از تمام توان خود برای درآمدزایی استفاده نماید شاخص رشد بهبود پیدا می کند.



 دکتر مهران شریفی رئیس سابق مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان نیز در این مراسم، ضمن تشکر از زحمات مسئولین به ارائه گزارش عملکرد خود در سه سال و شش ماهه خدمت خود پرداخت.



وی در ادامه، مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی را بهترین مجتمع بیمارستانی جنرال کشور از  نظر خدمات و پرسنل برشمرد.



دکتر شریفی یادآور شد: مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی برای من حکم طفل هزار و پنجاه و سه روزه را دارد که در آن خدمت دهی به بیماران سرطانی به گونه ای رضایت بخش است که بیماران، این بیمارستان را بهشت بیماران سرطانی نامیده اند.



دکتر محمدرضا فاضل سرپرست جدید این مجتمع در ادامه، ضمن قدردانی از زحمات دکتر شریفی خواستار همکاری کلیه پرسنل در راستای ارتقاء عملکرد بیمارستان شد.



شــایان ذکر اســت در پایان این مراســم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ســوی رئیس دانشگاه و مسئولین واحدهای مختلف از تلاش های دکتر مهران شریفی به عنوان سرپرست سابق بیمارستان شهید بهشتی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و نیز حکم انتصاب دکتر محمدرضا فاضل قرائت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفیت گردید.


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31644
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم