امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/03/25 - 18:31
  • 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZEcf

مراسم تودیع و معارفه مسئول فنی و سوپروایزر واحد آزمایشگاه

مراسم تکریم و معارفه سرپرست و سوپروایزر واحد آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان برگزار شد.



مراسم تکریم و معارفه سرپرست و سوپروایزر واحد آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، مراسم تکریم و معارفه مسئول فنی و سوپروایزر واحد آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور دکتر شریف سرپرست بیمارستان و جمعی از پزشکان و مسئولین بخشها در محل سالن کنفرانس بیمارستان برگزار شد.



در ابتدای جلسه دکتر سید محمد حسین مکی مدیر مرکز ، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین در این جلسه و تبیین دستورالعمل جدید معاونت درمان وزارت و حذف پست سرپرست و ایجاد پست مسئول فنی ارشد ، حساسیت کار در آزمایشگاه این مرکز را بالا ارزیابی کرده و افزود : با توجه به اینکه خدمات کارشناسان محترم این واحد در تشخیص بیماری بیماران نقش بسزایی دارد ، لازم است تا با دقت و سرعت عمل بالا نسبت به ارائه جواب آزمایش های درخواستی همکاران محترم بالینی تلاش نموده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.



ایشان ضمن ابراز رضایت مسئولین بیمارستان و مسئول بخش ها از عملکرد و نحوه ارتباط جناب آقای دکتر سلیمیان و آقای کوشا در زمان تصدی در آزمایشگاه این مرکز گفت : پیگیری ، همکاری با مسئولین بخشها و پرسنل واحد ، حضور مستمر و اجرای دقیق مصوبات کمیته های تخصصی را از ویژگی های این عزیزان برشمرد و برای آنان در ادامه خدمت به مردم آرزوی  موفقیت نمودند.



در ادامه جناب آقای دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه افزود : این بیمارستان بعنوان بزرگترین و مهمترین مرکز درمانی در منطقه است که با حضور کادر درمانی مجرب و متعهد ، به بیماران و مردم منطقه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه می دهند.



ایشان موفقیت های این مرکز را نتیجه همکاری و زحمات کلیه مسئولین و پرسنل در بخش های مختلف درمانی ، پشتیبانی و پاراکلنیک ها بیان کرده و خاطر نشان کرد : نتیجه و حاصل این همکاری ها را می توان در زمان بحران کوید 19 بخوبی مشاهده کرد که اگر این تعامل و تلاش پرسنل در بخش های مختلف نبود ، بدون شک نمی شد این بحران را به خوبی مدیریت و کنترل کرد ، که لازم می دانم از کلیه کادر درمانی و پشتیبانی این مرکز تشکر و قدردانی نمایم.



وی بخش آزمایشگاه این مرکز را جزء یکی از بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ها در سطح منطقه برشمرده و افزوند : با کمک مسئولین محترم دانشگاه و بیمارستان و همکاری پزشکان و پرسنل این واحد ، باید نسبت به ارتقاء فعالیت های این بخش تلاش نمود و با توسعه تجهیزات آزمایشگاه ، خدمات قابل توجه و مطلوبی را به بیماران و مراجعین ارائه کرد.



دکتر شریف از تلاش های جناب آقای دکتر سلیمیان و آقای کوشا در زمان تصدی سرپرستی و سوپروایزری بخش آزمایشگاه تقدیر نمود و برای آقای دکتر احترام و آقای فخره ای در سمت جدید آرزوی موفقیت و پیروزی کردند.



در پایان با اهدا لوح و هدایا از زحمات آقای دکتر سلیمیان و آقای کوشا تقدیر و تشکر بعمل آمد.



















  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32186
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم