امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/11/30 - 12:48
  • 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zt7f

مراسم تودیع و معارفه مسئول درمانگاه بیمارستان

با حضور مسئولین بیمارستان از زحمات سی ساله آقای وحید صمدی تقدیر بعمل آمد.


با حضور مسئولین بیمارستان از زحمات سی ساله  آقای وحید صمدی تقدیر و آقای سید مرتضی قپانی بعنوان مسئول درمانگاه معرفی شدند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در جلسه ای که روز دوشنبه 29 اسفند ماه 97 با حضور دکتر فاضل سرپرست ، دکتر مکی مدیر و جمعی از مسئولین در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید، از زحمات سی ساله  آقای وحید صمدی در این مجتمع ، تقدیر بعمل آمد.



دکتر فاضل ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده آقای صمدی در طول مسئولیت ایشان بعنوان مسئول درمانگاه این مجتمع ، از آقای قپانی بعنوان مسئول جدید درمانگاه خواست تا با هم فکری و تلاش مضاعف با مسئولین این مجتمع ، در جهت اجرایی شدن نظام تحول سلامت و افزایش رضایت مندی مراجعین درمانگاه تلاش نمایند.



ایشان در ادامه برای آقای صمدی از خداوند متعال آرزوی سلامتی  و برای آقای قپانی برای مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نموده و از ایشان خواستند تا نسبت به راه اندازی پرونده الکترونیکی مراجعه کنندگان درمانگاه تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.



در ادامه دکتر سید محمد حسین مکی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای صمدی ، زحمات ایشان را قابل تقدیر دانست و افزودند : ایشان در طول سالیان خدمت با متانت طبع و خشوع و جلب رضایتمندی گیرندگان خدمت ، و از اینکه در جابجایی درمانگاه به مکان جدید تلاش نمودند تقدیر کردند و ایشان را   مدیری موفق و بی حاشیه دانستند.



مدیر بیمارستان ، ضمن آرزوی موفقیت برای آقای قپانی ، از ایشان خواستند تا پیگیری و مدیریت کارهای درمانگاه را در اولویت خود قرار داده و افزودند : امیدوارم بتوانید با ایجاد تعامل مناسب با مسئولین این بیمارستان ، در ارتقاء و پیشرفت خدمات درمانگاه تمام تلاش خود را بکار گرفته و ازهیچ کوششی در جهت کمک به این مجموعه درمانی و آموزشی دریغ نورزید.



در پایان این مراسم از طرف حوزه ریاست بیمارستان و همکاران درمانگاه با اهدا لوح و هدیه از زحمات آقای صمدی تقدیر بعمل آمد.











  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31891
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم