امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/09/08 - 08:49
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVdf

مراسم تقدیر از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان

بمناسبت هفته بسیج ، مراسم تقدیر از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه در این مرکز برگزار شد.



بمناسبت هفته بسیج ، مراسم تقدیر از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه در این مرکز برگزار شد.

💠به گزارش روابط عمومی بیمارستان، این مراسم که بمناسبت هفته بسیج و با همکاری سپاه ، شهرداری ، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرکز برگزار شد ، حضرت آیت الله سلیمانی امام جمعه محترم کاشان، جناب اقای دکتر ساداتی نژاد نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولین شهرستان ، دانشگاه و بیمارستان حضور داشتند.

💠در این مراسم آیت الله سلیمانی در این مراسم و در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: باید از مدافعان سلامت که با ایثارگری سلامت خودشان را به خاطر  درمان بیماران کرونایی به خطر انداخته اند، تجلیل و قدردانی کنیم.

 💠وی، به حضور ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، بسیجیان، خیرین و عموم مردم درقالب رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: وظیفه خود می دانیم که علاوه برکادر درمان و مدافعان سلامت از پایگاه های حافظان سلامت که در قالب محله محور و مسجد محور در جهت کمک به نیازمندان فعالیت می کنند نیز قدردانی کنیم.

💠در ابتدای این مراسم، دکتر سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن خیر مقدم به مسئولین محترم حاضر در مراسم ، با قدردانی از کادر درمان و گرامی داشت هفته بسیج، گفت: فرهنگ بسیجی در مقابله با کرونا جاری است.

ایشان در ادامه از مسئولین و بسیجیان سپاه کاشان بخاطر برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.

💠در پایان این مراسم  پس از اجرای گروه سرود مهر ولایت و رونمایی از تابلو نقاشی مدافعان سلامت ، از جناب آقای دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان و تعدادی از کادر درمان بیمارستان به نمایندگی از مدافعان سلامت بیمارستان با اهدا تابلو فرش حرم مطهر امام رضا(ع) و گل ، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.





















  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32258
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم