امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/10/14 - 12:12
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjZg

مراسم بزرگداشت سالگرد سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی

مراسم بزرگداشت سالگرد سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد



مراسم بزرگداشت سالگرد سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش در سالن آمفی تئاتربیمارستان با حضور مسئولین و پرسنل واحدهای این مرکز برگزار شد.



در ابتدای مراسم دکتر فرزادفر سرپرست بیمارستان ضمن عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش و تبیین شخصیت فردی و اجتماعی ایشان ، گفت : حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان و یک الگو در میان هموطنان و در همه ی جهان اسلام شناخته شده است و همه ی ما باید تلاش کنیم تا راه سلیمانی ادامه داشته و مکتب سلیمانی زنده بماند.



دکتر فرزاد فر افزود : شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان همواره سختی کار را به جان خرید تا بیشتر به مردم خدمت کند و تمام عمر واقعی خود را صرف خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه کرد.



حجت الاسلام ابن علی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اینکه امروز رهبر و مقتدای جبهه مقاومت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظ الله می باشند خاطر نشان کرد :  دشمن با جنگ شناختی به دنبال مقابله با این شخصیت بزرگ جهان تشیع می باشد که با توجه به ویژگی های منحصربه فرد شهید سلیمانی بعنوان سیدالشهدای محور مقاومت ،امروز منش وروش این شهیدگرانقدر برای آیندگان تبدیل به یک فرهنگ وسیره شده است.



وی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی، شهادت او را نقطه عطفی در شکست استکبار جهانی خواند و افزود: دشمن باید بداند راه سردار سلیمانی، با قوت و اقتدار بیشتر، تا رسیدن به هدف نهایی جبهه مقاومت استمرار خواهد داشت.











 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32509
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم