امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/06/13 - 15:07
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7af

مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان

مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان : بخش شیمی درمانی مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، بازسازی و تجهیز می شود.


بخش شیمی درمانی مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، بازسازی و تجهیز می شود.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محمد حسین مکی مدیر مجتمع ، از بازسازی و تجهیز بخش شیمی درمانی این مجتمع به متراژ 240 متر مربع خبر دادند و افزودند : نظام بهداشت - درمان با مشکلات وچالش های بسیاری روبه رو است که تنهابه اعتبارات دولتی دراین زمینه اکتفا نمی توان کرد ونیازمند کمک های خیرین گرامی می باشد.



وی اضافه کرد: بخش شیمی درمانی این بیمارستان یکی از فعال ترین بخش ها می باشد که با ظرفیت 15 تخت  به صورت سرپایی و بستری ، روزانه حدود 30 نفر را پذیرش و تحت درمان قرار می دهند.



دکتر مکی خاطر نشان کرد : در پنج ماهه اول سال 98 ، بیش از 3700 بیمار در این بخش بستری و تحت درمان قرارگرفتند که با توجه به بازسازی بخش ، روند درمان و مراجعین بیماران با حضور پزشکان و پرسنل متبحر و مجرب بخش ،بدون هیچ وقفه ای انجام گردید .



مدیر بیمارستان گفت : باید با اقدامات پیشگیرانه میزان ورود بیماران جدید را کاهش داده و با افزایش کیفیت درمان طول عمر بیماران این بخش را افزایش دهیم.



لازم به ذکر است از مهمترین فعالیت های درمانی این بخش ، پذیرش بیماران برای دریافت داروهای حساس و خاص و دریافت خون و فراورده های خونی از گروه های درمانی مختلف شامل ، هماتولوژی ، مغزو اعصاب،روماتولوژی ، نفرولوژی ،ریه،گوارش ، غدد و قلب می باشد.










  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32041
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم