امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/09/13 - 13:29
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4bf

صد وششمین جلسه شورای آموزشی ودرمان بیمارستان

صد وششمین جلسه شورای آموزشی ودرمان بیمارستان با حضورریاست ،مدیریت ، معاون آموزشی و پژوهشی ، معاون درمان و مدیران گروههای آموزشی بیمارستان ، در روز سه شنبه 98/9/12 در سالن کنفرانس ، جهت بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و پژوهشی بیمارستان تشکیل شد.


صد وششمین  جلسه شورای آموزشی ودرمان بیمارستان با حضورریاست ،مدیریت ، معاون آموزشی و پژوهشی ، معاون درمان و مدیران گروههای آموزشی بیمارستان ، در روز سه شنبه 98/9/12 در سالن کنفرانس  ، جهت بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و پژوهشی بیمارستان تشکیل شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محسن رضوی زاده معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان ، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور مدعوین در این جلسه ، خواستار تعامل و همکاری مدیران گروه ها و مسئولین بیمارستان با معاونت آموزشی پژوهشی بیمارستان بهشتی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی شد.



دکتر رضوی زاده  معاون آموزشی پژوهشی بیمارستان ، به بیان مسائل و مشکلات آموزشی ، تحویل به موقع سوالات امتحانات از سوی اساتید محترم به معاونت آموزشی ، نظارت اساتید بر مستندات پرونده های پزشکی و ساماندهی برگزاری آزمون ها اشاره نموده و خواستار مشارکت ونظارت مسئولین و مدیران محترم گروه ها برای اجرایی و عملیاتی شدن مباحث مطروحه شدند.



در پایان جلسه مدیران گروههای بالینی به بیان مسایل و مشکلات گروه خود پرداخته و در مورد مسائل مطروحه بحث و تبادل نظر کردند.



لازم به ذکر است جلسه با تقدیر از کارورزان نمونه درامر مستندسازی پرونده های پزشکی پایان یافت.










  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32095
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم