امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/07/21 - 14:47
  • 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zvdf

در مرکز قلب امام علی(ع) بیمارستان شهید بهشتی

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از انجام عمل موفقیت آمیز آنژیوپلاستی شریان کاروتید مغزی در مرکز قلب امام علی(ع) این مرکز خبر داد.


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، از انجام عمل موفقیت آمیز آنژیوپلاستی شریان کاروتید مغزی در مرکز قلب امام علی(ع) این مرکز خبر داد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان در توضیح این خبر افزود : عمل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی شریان کاروتید مغزی ، به‌منظور تشخیص و درمان ضایعات عروق خونی گردن و مغز (تنگی، آنوریسم و..) انجام می‌شود که این عمل مهم برای بیمار 62 ساله ، توسط دکتر حسن رجبی مقدم متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اینترونشن ، با موفقیت انجام شد.



دکتر شجاعی گفت : مرکز قلب و آنژیوگرافی این مرکز از معدود مراکز درمانی درکشور و استان است که برای انجام چنین عمل هایی به  امکانات مورد نظر مجهز بوده و به لطف خداوند و تلاش همه دست‌اندرکاران ، امکان انجام این اقدام مهم در این بیمارستان فراهم گردیده است.



رئیس بیمارستان درباره اینکه تیم خدمت رسان این بیمارستان با همه توان در راستای بهبود خدمات در حال انجام فعالیت است خاطر نشان کرد : ارائه خدمات برای بیماران قلبی در مرکز قلب امام علی (ع) در حال انجام است و تمامی کادر درمان این مرکز تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به بیماران  ارائه میدهند



دکتر حسن رجبی مقدم فلوشیپ فوق تخصصی قلب و عروق و مدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی کاشان در توضیح این خبر گفت : زمانی که بیماری شریان کاروتید فرد شدید و جدی باشد، درمان پزشکی و پروسه های درمانی خاصی ضروری خواهند بود که استنت گذاری شریان کاروتید ، در بین روش های درمانی مختلف، کمترین میزان تهاجم و عوارضی را داشته و می تواند پلاک انباشته شده در شریان کاروتید را از بین ببرد.



مدیر گروه قلب و عضو هیات علمی دانشگاه ، آنژیوپلاستی و تعبیه استنت شریان کاروتید را روش درمانی موثر، قابل اطمینان و از لحاظ تکنیکی بسیار موفقیت‌آمیز بیان کرده و افزودند : این بیمار که دچار حمله سکته حاد مغزی با فلج اندام یک طرفه و اختلال تکلم شده بود و از طرف  متخصص محترم مغز و اعصاب ،  مشاوره اینترونشن داده شد که پس از ارزیابی و کارگروهی جهت آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی با موفقیت انجام شد.






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32235
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم