امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/08/23 - 10:15
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zi6f

خدمات رسانی به بیش از33 هزار بیمار و مصدوم در اورژانس

طی شش ماهه اول سال1397 ، برای بیش از33 هزار بیمار و مصدوم در اورژانس این مجتمع اقدامات درمانی صورت گرفته.


دکتر سید محمد حسین مکی مدیر بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان از خدمات رسانی به بیش از33 هزار بیمار و مصدوم  در اورژانس این مجتمع در شش ماهه اول سال 1397خبر داد.



ایشان افزود:از این تعداد، 11 هزار بیماربه صورت سرپایی درمان و ترخیص شده و همچنین 21 هزار نفر جهت دریافت خدمات در بخش اورژانس بستری شده اند.



وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول سال 97 بیش از 32 هزار نفر در بخش تریاژ اورژانس خدمات رسانی و ویزیت  شده اند، خاطرنشان کرد: با حضور پزشکان و کادر درمانی مجرب، بیش از 15هزار بیمار و مصدوم نیز در بخش اورژانس در کمتر از 6 ساعت تعیین تکلیف شده اند که یکی از مهمترین شاخصهایی که در ارزیابی مراکز اورژانس به کار گرفته می‌شود ، زمان انتظار بیماران برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی است.



مدیر محترم بیمارستان درخصوص آمار بیماران بستری گفت: تعداد کل بیماران بستری شده در بخش های داخلی را بیش از 8 هزار نفر و تعداد بیماران بستری در بخش جراحی اورژانس رابیش از 13 هزار نفر بیان نمودند.



دکتر مکی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل بخش اورژانس بیمارستان تصریح کرد: بخش اورژانس یکی از مهمترین بخشهای بیمارستان است که عملکرد آن می‌تواند تأثیر فراوانی بر عملکرد سایر بخشهای بیمارستان و رضایت بیماران داشته باشد.


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31824
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم