امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/04/21 - 08:23
  • 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZScf

جلسه شورای آموزشی و درمانی بیمارستان

جلسه شورای آموزشی و درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور تمامی اعضا در محل سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار گردید.



جلسه شورای آموزشی و درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور تمامی اعضا در محل سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان،  روز سه شنبه ۱۷ تیرماه ۹۹ ،  جلسه شورای آموزشی و درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور دکتر شریف سرپرست بیمارستان بهمراه دکتر تقوی معاون آموزشی دانشگاه ؛ دکتر خیرخواه  معاون درمان ، دکتر سید محسن رضوی زاده معاون آموزشی و دکتر مکّی مدیر بیمارستان  و  مدیران آموزشی درمانی گروههای بالینی ، به جهت رعایت نکات بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در محل سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار و با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز گردید.



 در ابن جلسه آقای دکتر شریف سرپرست بیمارستان، جلسات شورای آموزشی و درمانی مرکز را نوعی هم اندیشی، هم افزایی و تبادل نظر بیان کرد که می توان با برگزاری این جلسات هماهنگی بیشتر را در جهت انجام بهتر امور آموزشی و درمانی و اجرایی گروه های بالینی پزشکی ، بررسی و بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای اصولی را بیان کرده که این امر منتهی به ارتقای کیفیت آموزش و درمان  گردیده و در ادامه ایشان خواهان برگزاری منظم این جلسات با اثربخشی موثر آن گردید .

ایشان در بخش دیگری از سخنانش به ابلاغ بخشنامه ها از سوی معاونتهای آموزشی و درمان دانشگاه و وزراتخانه اشاره کرد و با توجه به تاکیدی که در این زمینه می شود اجرای دقیق آن را از سوی مدیران گروه ها، اعضا و کارکنان حوزه معاونت ها و گروهها را خواستار شد.

در ادامه جلسه مسئول درمانگاه و کلینیکهای بیمارستان آقای قپانی با ارائه گزارش و تبیین مشکلات درمانگاه خواستار عنایت اعضاء محترم گروه پزشکی و رفع آنها گردید .در ادامه  هر کدام از مدیران محترم گروه های آموزشی بالینی ضمن بیان نقطه نظرات خود ، در باره مسائل آموزشی و درمانی  و مشکلات گروه های خود به بیان نظرات پرداختند.

در پایان جلسه  آقای دکتر تقوی معاون محترم آموزشی دانشگاه نظرات خود را بیان نموده و جلسه با جمع بندی آقای دکتر رضوی زاده و نهایت آقای دکتر شریف پایان یافت.







  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32198
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم