امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/08/13 - 07:22
  • 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFXB

جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان

جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان با حضور جناب آقای دکتر سید رامین مدنی رئیس بیمارستان ، دکتر موسوی معاون درمان ، دکترفخاریان و جمعی از مسئولین و پرسنل این مرکز در دفتر ریاست برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، روز پنجشنبه 11 آبانماه سال جاری ، جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان با حضور جناب آقای دکتر سید رامین مدنی رئیس بیمارستان ، دکتر موسوی معاون درمان ، دکترفخاریان و جمعی از مسئولین و پرسنل این مرکز در دفتر ریاست برگزار گردید.

در این جلسه دکتر مدنی رییس بیمارستان ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر موسوی در زمان تصدی مدیریت بیمارستان ، جناب آقای رامین بنایی را بعنوان سرپرست جدید مدیریت این مرکز معرفی نمودند.

دکتر مدنی در خطاب به مسئولین بیمارستان گفت : ما باید در کنار یکدیگر با همدلی و صداقت با همکاران خود برخورد بکنیم و در زمان حضور در بیمارستان ، اینجا را از خود بدانیم و یار همدیگر باشیم.

وی خواستار برطرف کردن هر چه سریعتر مشکلات کاری بصورت دوستانه در هر واحد توسط مسئول آن واحد بیان نموده و تصریح کردند: برطرف نکردن مشکلات باعث می شود تا انرژی و روحیه خود را از بین ببرند و از کار اصلی خود دور بشوند.

ایشان با اشاره به اینکه پرسنل این مرکز زحمات زیادی را متحمل می شوند و در پرداخت حق خودشان فاصله ای ایجاد شده گفت : پس بهتر است شان و حرمت آنها حفظ شود تا این کمبود ها و تاخیر در پرداختی ها را بپذیرند ، این بدین معنا نیست که در محیط کار ، قانون را نادیده بگیریم و چشم پوشی بکنیم .

دکتر مدنی گفت : مشکلات در بیمارستان زیاد است اما می توانیم با اصلاح بعضی از فرآیندها و بهبود روند مدیریتی خود برطرف کنیم و می توان بعضی از مشکلات را با حمیّت و پیگیری با ستاد مرکزی دانشگاه برای همراهی و همکاری با مسئولین این مرکز مرتفع نمود.

ایشان از مسیولین خواستند تا خود مختاری و خودنگاهی را کنار بگذارند و با یک خرد جمعی و همفکری با دیکر مسئولین بیمارستان مسائل و مشکلات را برطرف نمایند. در ادامه هر کدام از مسئولین در سخنانی ضمن عرض تبریک به آقای بنایی ، برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت نمودند و آمادگی خود را جهت همکاری و کمک به ایشان اعلام نمودند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 109137
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید