امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/08/18 - 13:03
  • 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJaf

تقدیر و تشکر از پزشکان و پرسنل محترم بخش رادیولوژی بیمارستان

به مناسبت روز رادیولوژی سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهیددکتر بهشتی به همراه مدیر ، معاونت درمان ، و جمعی از مسئولان بیمارستان با حضور در بخش رادیولوژی بیمارستان این روز را به کارکنان عرصه پرتونگاری تبریک گفتند.


به مناسبت روز رادیولوژی سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهیددکتر بهشتی به همراه مدیر ، معاونت درمان ، و جمعی از مسئولان بیمارستان با حضور در بخش رادیولوژی بیمارستان این روز را به کارکنان عرصه پرتونگاری  تبریک گفتند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، روز شنبه مورخ 18 آبانماه 98 ، دکتر محمدرضا شریف سرپرست بیمارستان، در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک این روز به پزشکان و کارکنان بخش رادیولوژی افزود : کسانی که در راستای ارتقای سلامت جامعه و کاستن درد بیماران گام بر میدارند یقینا از الطاف خداوند باریتعالی بهره مند خواهند شد .



دکتر شریف در ادامه در خصوص تاثیر رادیولوژی در عرصه تشخیص و درمان بیماران برای پرسنل بخش ، و نقش آنان در خدمت رسانی به مراجعین و بیماران مطالبی را بیان کرده و خاطر نشان کردند : روز جهانی رادیولوژی را بهانه ای قرار می دهیم تا از تلاشهای بی دریغ پزشکان محترم بخش و شما همکاران گرانقدر پرتو نگار که در این عرصه فعالیت می نماییدتقدیر و تشکر نماییم.



در ادامه دکتر سید محمد حسین مکی مدیر بیمارستان ، با عرض تبریک این روز به پزشکان و پرسنل محترم بخش رادیولوژی بیمارستان که با تلاش بی وقفه ، جان خود را در معرض خطر قرار داده و به امداد جان بیماران می شتابند، تقدیر و تشکر کرده و از درگاه احدیت آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای آنان مسئلت نمودند.



در این دیدار ، ضمن بازدید از اولین دستگاه دیجیتال بخش رادیولوژی ، کارکنان بخش با ابراز خرسندی از حضور مسئولین بیمارستان در جمع آنان ، خواستار رفع بعضی از خواسته هایشان شدند که با دستور مساعد سرپرست و مدیر بیمارستان ، مقرر شد این مسائل هر چه سریعتر رسیدگی و مرتفع شوند.



هشتم نوامبر مصادف با هفدهم آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی به عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است .











  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32076
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم