امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/02/29 - 08:46
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZK8f

تقدیر از مسئول و پرسنل واحد روابط عمومی بیمارستان

بمناسبت 27 اردیبهشت ماه ، روز ارتباطات و روابط عمومی ، سرپرست و مدیر بیمارستان از مسئول و پرسنل واحد روابط عمومی بیمارستان تقدیر نمودند.



بمناسبت27 اردیبهشت ماه ، روز ارتباطات و روابط عمومی ، سرپرست و مدیر بیمارستان از مسئول و پرسنل واحد روابط عمومی بیمارستان تقدیر نمودند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر محمدرضا شریف سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان ضمن عرض تبریک این روز به آقای حسین زاده مسئول و پرسنل واحد روابط عمومی بیمارستان ، افزودند: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، به گونه ای است که موفقیت سازمان‌ها و دوام آنها در عرصه‌ فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.



ایشان روابط عمومی در این مجتمع را به عنوان نهادی دانستند که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند.



سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان از مسئول واحد روابط عمومی بیمارستان خواستند تا برنامه ریزی های لازم نسبت به راه اندازی نشریه خبری در جهت اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات درمانی در این مجتمع برای تنویر افکار عمومی ، صورت پذیرد.



در ادامه جلسه از طرف سرپرست و مدیر بیمارستان ، با اهدا لوح سپاس از مسئول و همکاران ایشان در این واحد تقدیر بعمل آمد.



 





  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31963
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم