امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/08/22 - 15:02
  • 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLtQ

تجمع کادر درمان دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم غزه

کادر درمان و پشتیبانی دانشگاه با حضور در محوطه بیمارستان شهید بهشتی کاشان ، حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان های غزه را محکوم کرده و به صورت همزمان با سراسر کشور ، خواستار پایان دادن جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

کادر درمان و پشتیبانی دانشگاه با حضور در محوطه بیمارستان شهید بهشتی کاشان ،  حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان های غزه را محکوم کرده و به صورت همزمان با سراسر کشور ، خواستار پایان  دادن جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه 22 آبانماه سال جاری ، کادر درمانی دانشگاه اعم از پزشکان، مسئولان بیمارستان ها، اساتید، پرستاران، کارکنان و دانشجویان در تجمعی اعتراضی  در محوطه این مرکز با سردادن شعار علیه اسرائیل و امریکا خواستار پایان خشونت در سراسر سرزمین فلسطین شدند.

در این تجمع دکتر سید رامین مدنی رئیس بیمارستان شهید بهشتی  ضمن محکوم نمودن جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی ، خواستار پایان دادن جنایت های این رژیم به نسل‌کشی زنان و مردان و کودکان فلسطینی شده و مداخله سریع و فوری نهادهای بین‌المللی را برای قطع حملات ، ضروری دانستند.

دکتر مدنی تصریح کرد : بر اساس کنوانسیون های جهانی ، بیماران و بیمارستان ها به عنوان مناطق امن بوده و باید از جنگ به دور باشند که متاسفانه به علت فشارهای رژیم صهیونیستی  هر روز تعداد زیادی بیماران بویژه کودکان و زنان توسط این رژیم به شهادت می رسند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 124076
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید