امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/06/04 - 08:14
  • 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZBNz
پیام تبریک سرپرست بیمارستان

بمناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان به ویژه همکاران این مرکز تبریک گفت.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان به ویژه همکاران این مرکز تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، متن پیام سرکار خانم دکتر طالبیان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

چهارم شهریورماه "روز کارمند" یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.

بدون تردید تلاش قشر شریف «کارمند» در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است که تلاش‏های صادقانه و بی دریغ کارمندان در عرصه های مختلف در کنار مدیران توانمند ، همواره این مجموعه را در رسیدن به اهداف عالی نظام سلامت کشور یاری می نماید.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، این ایام  را برای تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت رسان بویژه کارکنان شریف و خدوم این مرکز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

 

دکتر مرضیه طالبیان

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 103205
کلمات کلیدی
علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید