امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/02/06 - 08:05
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9cf

با حضور مسئولین دانشگاه و بیمارستان

جلسه مشترک نماینده محترم مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین دانشگاه و بیمارستان روز جمعه 5 اردیبهشت ماه 99، در دفتر ریاست بیمارستان شهید بهشتی کاشان برگزار شد .



🔺جلسه مشترک نماینده محترم مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین دانشگاه و بیمارستان روز جمعه 5 اردیبهشت ماه 99، در دفتر ریاست بیمارستان شهید بهشتی کاشان برگزار شد .

♦️در این جلسه ابتدا آقای دکتر مروجی از پیگیریهای خالصانه  آقای دکتر ساداتی نژاد درسطح وزارت بهداشت که برای مجموعه بهداشت و درمان منطقه کاشان و دانشگاه ، بویژه بیمارستان شهید بهشتی ارزشمند بوده تشکر نمودند. در ادامه آقای دکتر ساداتی نژاد از بخش سلامت و عملکرد عالی و ایثارگرانه کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی و دانشگاه سپاسگزاری نموده و با بیان اینکه در این عرصه بسیاری از عزیزان جان خود را فدای سلامتی مردم کردند ،یادآور شدند که این فداکاری ها از چشم مردم فهیم منطقه دور نمانده و لازم است تا خانواده‌های شهیدان مدافع سلامت هر چه بیشتر تکریم و از بازماندگان فوت شدگان بیماری کرونا دلجویی بشود.

♦️ ایشان در ادامه از دکتر شریف ریاست بیمارستان ،دکتر مکی مدیر بیمارستان و سایر مسئولین ؛ پزشکان ، پرستاران و کلیه کارکنان  مجموعه به خاطر زحماتی که طی این مدت ۴۸ روز متحمّل شدند تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری کردند تا با مذاکره و پیگیری بیشتر بتوانیم تجهیزات و ملزومات پزشکی و داروهای کمیاب مورد نیاز را زودتر تهیه نموده و برای استفاده بیماران ارائه نماییم .

درادامه آقای دکتر ساداتی نژاد یک داروی مورد نیاز درمان کرونا را که با رایزنی و هزینه ای نسبتا زیاد و با کمک خیرین توانسته بودند تهیه نمایند ، به رییس محترم بیمارستان تحویل دادند.









  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32157
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم