امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/08/20 - 14:02
  • 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZusQ
به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات سلامت

بازدید مسئولین بیمارستان از واحد مدارک پزشکی

دکتر مدنی سرپرست بیمارستان :نامگذاری روز جهانی مدارک پزشکی نشان از اهمیت این موضوع در سیر فرآیند بهداشت و درمان جامعه است.

دکتر مدنی سرپرست بیمارستان :نامگذاری روز جهانی مدارک پزشکی نشان از اهمیت این موضوع در سیر فرآیند بهداشت و درمان جامعه است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، همزمان با روز ملی فناوری اطلاعات سلامت ، دکتر سید رامین مدنی سرپرست بیمارستان بهمراه آقای بنایی مدیر ، آقای زراعت رئیس امور مالی ، آقای زراعتی مترون ، آقای گندمیان مدیر حراست و خانم عبدالله زاده رئیس امور اداری بیمارستان با حضور در واحد مدارک پزشکی این مرکز ، این روز را تبریک گفتند.

دکتر مدنی سرپرست بیمارستان ، در این مراسم ضمن تبریک این مناسبت ، ازکارکنان واحد فناوری اطلاعات سلامت به عنوان امانتداران اطلاعات بیماران نام برد و گفت : همکاری وپاسخگویی به مکاتبات قانونی سایر سازمان ها ،پاسخگویی به بیماران و مراجعین با توجه به حفظ محرمانگی اسرار بیمار از ویژگی های بارز همکاران واحد اسناد و مدارک پزشکی می باشد و این مناسبت فرصت مغتنمی است که از تلاشها و خدمات ارزنده این همکاران تقدیر و قدردانی گردد.

وی گفت : مستند سازی صحیح و ثبت به موقع داده ها و تعامل بین بخشی ، کمک شایانی به افزایش کیفیت خدمات در این واحد می نماید و همکاران واحد فناوری اطلاعات سلامت را در ارائه این خدمات به مراجعین یاری می دهد و این مهم همکاری سایر واحدها را میطلبد که امید است شاهد تحقق این امر باشیم .

در خاتمه این دیدار با اهدای لوح تقدیر و گل از زحمات همکاران واحدهای پذیرش و مدارک پزشکی بیمارستان قدردانی بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 124004
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید