امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/05/07 - 07:53
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYcf

بازدیدهای دوره ای از واحدهای مختلف بیمارستان

در راستای بازدیدهای دوره ای از واحدهای مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، جانشین فرمانده بحران مرکز از واحدهای مختلف تاسیسات و زیرزمین دوم بیمارستان و پشت بام بیمارستان امام علی بازدید نمودند.



در راستای بازدیدهای دوره ای از واحدهای  مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، جانشین فرمانده بحران مرکز از واحدهای مختلف تاسیسات و زیرزمین دوم بیمارستان و پشت بام بیمارستان امام علی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در راستای بازدیدهای عملیاتی جانشین فرمانده بحران این مرکز از واحدهای مختلف بیمارستان ، روز گذشته دکتر سیّد محمّد حسین مکّی بهمراه مسئولین واحد های تاسیسات ، برق ، امور عمومی و کارپردازی از قسمت های مختلف واحد تاسیسات اصلی بیمارستان و هواساز اطاق عمل قلب بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که به منظور بررسی مخاطرات  احتمالی از نظر سازه‌ای و غیرسازه‌ای در بحران‌های  محتمل در این واحد انجام شد ، دکتر مکی ضمن تاکید به مسئولین واحدها بر نظارت دقیق و فعال بر فعالیت های واحد های زیرمجموعه خود ، از آنها خواستند تا با هماهنگی و همدلی بیشتر با دیگر مسئولین این مرکز  ، نسبت به پیگیری و انجام امور جاری محوله واحد خود از هیچ کوششی دریغ ننمایند  تا ضمن پیشگیری از بروز هرگونه مخاطره ؛ در زمان بحران نیز با کمترین مشکلی موضوع مرتفع گردد .

در  پایان بازدید هر قسمت مدیریت محترم مجتمع دستورات اجرایی را با تعیین ضرب الاجل اقدام صادر نموده و از مسئولین قسمتها خواستند با همکاری پرسنل سختکوش واحد خود نسبت به رفع موضوعات اقدام نمایند .











  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32204
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم