امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/11/30 - 13:16
  • 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwHf

اولین بخش مراقبت های ویژه اطفال در کاشان افتتاح شد

اولین بخش مراقبت های ویژه اطفال (PICU) امروز مورخ 29/11/93 در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان افتتاح شد.




اولین بخش مراقبت های ویژه اطفال (PICU) امروز مورخ 29/11/93 در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان افتتاح شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: بخش PICU این مجتمع با مشارکت خانواده زنده یاد حاج محمد فقیهی نراقی و همسر آن مرحوم زیبا تفضلی از خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی کاشان راه اندازی گردید.



دکتر محمد حسین اعرابی افزود: جهت نوسازی و تجهیز این بخش شش میلیارد ریال توسط خانواده زنده یاد حاج محمد فقیهی نراقی و شش میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه اختصاص داده شده است.



وی، با اشاره به اینکه فعالیت عمرانی این بخش با متراژ 600 متر زیربنا در سال 1391 آغاز و در بهمن ماه 1393 تکمیل و به بهره برداری رسید، تصریح کرد: مرکزPICU بیمارستان بهشتی دارای دو بخش مجزا شامل بستری اطفال و مراقبت های ویژه اطفال می باشد که بخش بستری اطفال با 12 تخت بستری و بخش مراقبت های ویژه اطفال با 10 تخت بستری آماده ارائه خدمت می باشد.



وی، با اشاره به قدمت کار خیر در کاشان یادآور شد: بیمارستان بهشتی نقطه امید مردم در شمال منطقه اصفهان در حوزه درمان است و خواستار حمایت خیرین سلامت براساس اولویت و نیازهای بهداشتی درمانی شد.



دکتر اعرابی، بخش مراقبت های ویژه اطفال (PICU) را یکی از بخش های ضروری برای این بیمارستان برشمرد.



مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شمال استان اصفهان، با زیربنای 000/40 متر مربع، در 5 طبقه دارای 560 تخت فعال بستری است.



 




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31438
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم