امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/07/06 - 07:56
  • 78
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zndf

افزایش سه برابری بیماران بستری مبتلا به کویت ۱۹ نسبت به دو هفته گذشته در کاشان

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افزایش سه برابری بیماران بستری مبتلا به کویت ۱۹ نسبت به دو هفته گذشته در منطقه کاشان خبر داد.



افزایش سه برابری بیماران بستری مبتلا به کویت ۱۹ نسبت به دو هفته گذشته در کاشان 



معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افزایش سه برابری بیماران بستری مبتلا به کویت ۱۹ نسبت به دو هفته گذشته در منطقه کاشان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان  ،دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان در جمع خبرنگاران از شهروندان عزیز خواهش کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن‌ماسک و فاصله اجتماعی ، برای مهار بیماری کمک کنند.



ایشان هدف از سفر به کاشان را دلجویی و خداقوت به همکاران دانشگاه علوم پزشکی کاشان به خصوص پرسنل حوزه بهداشت و درمان و بررسی کمبودها و مشکلات از نزدیک و رفع آن عنوان کرد.



دکتر جان بابایی با اشاره به اینکه در ابتدای شروع ویروس کووید ۱۹ یکی از اتفاقات خوب در وزارت بهداشت بحث مربوط به پزشکی از راه دور یا دور پزشکی بوده ادامه داد :با این اقدام بخشی از بار بیماری از طریق ویزیت و مشاوره از راه دور کنترل شده است.



وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدام خیلی از مراجعات غیرضروری مردم به مراکز درمانی و مطب ها کاهش  یابد.



دکتر جان بابایی افزود: همزمان با شروع ویروس کووید ۱۹ زیرساخت‌ها افزایش یافت و تخت‌های مراقبت‌های ویژه ودستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور بین دانشگاه‌ها از جمله کاشان توزیع شد تا مراکز درمانی بتوانند تخت های مراقبت های ویژه را افزایش دهند.



معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان سال تخت های ویژه این منطقه اضافه خواهد شد .



دکتر جان بابایی در ادامه ازمرکز آموزش درمانی شهید بهشتی کاشان امروز چهارشنبه مورخ ۹۹/۷/۲ بازدید نموده و از بخش‌های مختلف به ویژه عفونی، مراقبت های ویژه و اورژانس و عیادت از بیماران با بیماران پرستاران و پزشکان به گفتگو پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده در ایام بحران کرونا را دریافت نمودند.



دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان نیز اظهار داشت: آمار بیماران کرونایی به شدت افزایش یافته که از کل ظرفیت بیمارستان نیمی از آن در اختیار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ می باشد ..



ایشان با ذکر این نکته که ادامه این روند می تواند کل فعالیت بیمارستان را مختل نماید افزود: تنها راه حل  خدمت رسانی مطلوب بیمارستان، کاهش ورودی بیماران کرونا به بیمارستان است که از طریق رعایت اصول بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات غیر ضروریست .



سرپرست بیمارستان ،از مسئولین استان و شهرستان خواستار تعطیلی دوهفته کامل شهرستان جهت کاهش و قطع زنجیره انتقال این بیماری  شدند.









 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32227
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم