امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/12/10 - 08:10
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zref

آغاز فعالیت ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت در بیمارستان

طی مراسمی، با حضور رییس و اعضای تیم مدیریت اجرایی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت فعالیت خود را دراین بیمارستان آغاز نمودند.



💠طی مراسمی، با حضور رییس و اعضای تیم مدیریت اجرایی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت فعالیت خود را دراین بیمارستان آغاز نمودند.



💠به گزارش روابط عمومی بیمارستان ؛ این مراسم صبح روز شنبه ۹ اسفندماه ۹۹ ، با قرائت قرآن کریم  آغاز گردید و در ادامه دکتر ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان ، ضمن خوشامد گویی  به گروه ارزیابی و معرفی کلیه فعالیت ها و بخش های مختلف بیمارستان  اظهار داشت: بنده به همراه تیم مدیریت اجرایی بیمارستان در طی سه روزی که میهمان ما هستید در کنار شماییم تا با بررسی نقاط قوت و ضعف  بیمارستان از رهنمود های ارزنده  شما برای  برنامه ریزی های  آتی استفاده نموده و در ارتقای  کیفیت خدمات درمانی و  ایمنی بیماران استفاده نماییم.



💠دکتر شجاعی با تاکید بر این نکته  که دیدگاه تیم مدیریتی بیمارستان در قبال ارزیابی اعتبار بخشی ، ایجاد یک فرصت برای بهبود خدمات و پیشبرد اهداف سازمانی و دستیابی  به چشم انداز بیمارستان است، افزود: امیدوارم در طی سه روز حضور شما در این مرکز،  همکاران ما به این مهم دست یافته و نکات خوبی را برای برنامه ریزی های آتی  جمع آوری نمایند.



💠در ادامه جلسه گروه ارزیابی و تیم مدیریت اجرایی بیمارستان به معرفی خود پرداختند و ارزیابان پس از یک بازدید عمومی و آشنایی با فضای بیمارستان با حضور در بخش ها و قسمت های مختلف رسما کار ارزیابی خود را آغاز نمودند.



💠لازم به ذکر است در طی سه روز ارزیابی، 8 محور کلی مدیریت و رهبری، مراقبت ودرمان،مدیریت خدمات پرستاری،مدیریت دارو و تجهیزات، پیشگیری وبهداشت، مدیریت خدمات پاراکلینیک،مدیریت اطلاعات و رعایت حقوق گیرنده خدمت مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهد گرفت .













  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32288
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم