- بررسی اقلام مورد نیاز بیمارستان و درخواست خرید
- تحویل اقلام خریداری شده از کارپرداز و برسی از نظر کمیت و کیفیت و تاریخ انقضا
- ثبت رسید انبار در سامانه
- رسیدگی به درخواست های ارسالی از بخشها و تحویل اقلام
- صدور حواله انبار در سیستم
- تکریم ارباب رجوع به صورت تلفنی و حضوری
- پیگیری و تحویل اوراق چاپ و تکثیربیمارستان
- پیگیری و تحویل وسایل تعمیری
- نظارت بر خریدهای واحد تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان.
- تعیین سیستم انبارداری مناسب و استقرار آن در انبارهای مرکز و نظارت بر اجرای دقیق .
- نظارت بر امر نگهداری و حفاظت اموال و اقلام مصرفی مرکز و نظارت بر امور تدارکاتی مرکز.
مسئول انبار مرکزی