امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/01/18 - 12:27
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGgf

کمیته خطر، حوادث و بلایا بیمارستان

کمیته خطر، حوادث و بلایا مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با هدف آمادگی پاسخ به حوادث احتمالی در سال جدید برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان، روز چهارشنبه 17 فروردین ماه 1401 ، کمیته خطر، حوادث و بلایا بیمارستان با هدف آمادگی پاسخ به حوادث احتمالی در سال جدید ، با حضور اعضا و به ریاست جناب آقای دکتر مکی مدیر بیمارستان در سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد.

دکترسید محمد حسیین مکی مدیر بیمارستان ضمن تبریک سال نو، سالی سرشار از تندرستی، موفقیت و سربلندی را برای مسئولین و کلیه کادر این مرکز آرزو نمود و ابراز امیداری کرد: با تلاش‌ها و تشریک مساعی خانواده بزرگ بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان ، همچون گذشته شاهد پیشرفت و پویایی هرچه بیشتر این مجموعه درمانی باشیم.

ایشان همکاری، برنامه‌ریزی، اتخاذ تدابیر و آمادگی بخش‌های مختلف بیمارستان برای پاسخ به حوادث احتمالی در سال جاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: نظارت بر اجرای دقیق و همه جانبه ضوابط و دستورالعمل‌های مربوط به کمیته مدیریت بحران و هدایت و همکاری در جهت اجرای پروتکل‌های این بخش باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی بهره‌وری بالا با استفاده از امکانات موجود را مصداق مدیریت بهینه منابع در همه بخش‌ها دانست و گفت: مدیریت صحیح و استفاده‌ موثر و بهینه از منابع موجود اهمیت بسیار زیادی در کمک به توسعه و پیشرفت کشور خواهد داشت و باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به همنوعان خود در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بهره گرفت.

در ادامه اعضای حاضر در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند. همچنین وظایف بخش‌های مختلف بیمارستان برای آمادگی پاسخ به حوادث احتمالی در سال جاری تبیین و تشریح و تصمیمات مقتضی اتخاذ  گردید.







  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32416
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم