امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/12/19 - 12:07
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zwgf

پیام تبریک رییس بیمارستان به پرسنل واحد تغذیه بیمارستان

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با فرا رسیدن روز رژیم درمانگر و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به نقش کارشناسان تغذیه در کنار تیم درمان به منظور مدیریت هزینه ها و تسریع بهبودی بیماری تأکید کردند .



💠رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با فرا رسیدن روز رژیم درمانگر و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به نقش کارشناسان تغذیه در کنار تیم درمان به منظور مدیریت هزینه ها و تسریع بهبودی بیماری تأکید کردند .



💠به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان با اشاره به اینکه دومین چهارشنبه ماه مارس مصادف با ۱۸ اسفندماه سال جاری به عنوان روز رژیم درمانگر نامیده شده است ضمن تبریک این روز به جامعه تغذیه دانان به ویژه کارشناسان تغذیه این مرکز درمانی که در حوزه بالین و رژیم درمانی بیماران فعالیت دارند ، برای تمام این عزیزان آرزوی موفقیت و کامیابی نمودند.



💠 ایشان ضمن قدردانی از فعالیت کارشناسان تغذیه بیمارستان ، بر ضرورت فعالیت بیش از پیش کارشناسان تغذیه در زمینه مشاوره تغذیه بیماران و کنترل کیفی موادغذایی و آموزش علمی کارکنان تأکید کردند.



💠 دکتر شجاعی افزود : مجموع این فعالیت‌ها در کنار هم باعث کوتاه‌تر شدن مدت زمان اقامت و بستری در بیمارستان، افزایش کارآیی درمان رایج و نهایتا ترخیص زودتر بیماران می‌شود و امکان استفاده از خدمات درمانی کشور برای سایر بیماران مبتلا را فراهم می‌سازد





  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32407
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم