امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/10/12 - 10:35
  • 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z47f

پایش منابع و مصارف در برنامه طرح تحول سلامت بیمارستان شهید دکتر بهشتی

پایش منابع و مصارف در برنامه طرح تحول سلامت بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور ارزیابان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.


پایش منابع و مصارف در برنامه طرح تحول سلامت بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان  با حضور ارزیابان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.



 به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در این بازدید ، که جهت پایش منابع و مصارف در برنامه تحول سلامت با حضور آقایان ؛ عسگری ، ذهبی و کشیری از ارزیابان ارشد منابع و مصارف در تحول سلامت  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه تیم ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد ، از بخش های بیمارستان بازدید و ضمن بررسی مستندات و مصاحبه با بعضی از بیماران ، شاخص های مورد نظر را بررسی و با مسئولین بیمارستان بحث و گفتگو  نمودند.



در ادامه این بازدید و در نشستی که بازرسان وزارت خانه متبوع با مسئولین بیمارستان داشتند ، دکتر محمدرضا فاضل سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان  با اشاره به مزایای اعتبار بخشی گفتند : ایجاد اعتماد عمومی، تایید ایمنی بیمار، بهبود مستمر کیفیت خدمات و اجرای فرایندهای مبتنی بر استاندارد از مزایای مهم اعتبار بخشی است که خوشبختانه با همت و پشتکار نیروهای پرتلاش بیمارستان و مجموعه بهداشت و درمان انجام شده است.



سپس دکتر سید محمد حسین مکی  مدیر و قائم مقام بیمارستان افزودند : ایجاد وحدت و همدلی در بین کارکنان، استفاده از تمامی منابع موجود، استفاده از سرمایه انسانی و ارتقاء کیفی خدمات از جمله موارد موثر برای ارزیابی بیمارستان در ۲ محور اساسی استاندارد و اعتبار بخشی است.



  مدیر بیمارستان تصریح کرد : ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به گیرندگان خدمت از اهداف اصلی ارزیابی عملکرد و اعتبار بخشی بیمارستان می باشد.



ارزیابان ارشد وزارت بهداشت، از ریاست ومدیریت، مسئولین واحد ها و بخش ها و تمامی پرسنلی که با صبر و حوصله و دلسوزی، در جهت ارائه خدمات بهتر تلاش ارزنده ای داشته اند تقدیر و تشکرنمودند.








  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31867
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم