امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/11/05 - 07:54
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zhef

پایان طرح پروژه مهاجرت به ویندوز 10 و تعویض و بروزرسانی سیستم های رایانه ای بیمارستان

💠رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان : طرح پروژه مهاجرت به ویندوز 10 و تعویض و بروزرسانی سیستم های رایانه ای واحد های مختلف بیمارستان به پایان رسید.



💠رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان : طرح پروژه مهاجرت به ویندوز 10 و تعویض و بروزرسانی سیستم های رایانه ای واحد های مختلف بیمارستان به پایان رسید.

💠 به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر ابوالفضل شجاعی ، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، از پایان طرح پروژه مهاجرت به ویندوز 10 و تعویض و بروزرسانی سیستم های رایانه ای بخش های مختلف این مرکز، با همکاری مدیریت مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه و بیمارستان خبر داد.

💠 دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس این مرکز در توضیح این خبر افزود : با توجه به تصمیم مسئولین محترم دانشگاه مبنی بر تقویت ، ارتقاء و بروزرسانی سیستم نرم افزاری و سخت افزاری رایانه های مراکز تحت پوشش دانشگاه ، انجام این پروژه مهم و لازم برای سیستم های واحدهای مختلف این مرکز از ۱۳ دیماه سال جاری در این مرکز آغاز شد و در مدت زمان 18روز به پایان رسید.

💠 وی این پروژه را شامل تعویض کامل سیستم ، تقویت و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری رایانه ها بیان کرده و افزودند : با توجه به گستردگی بخش های بیمارستان و تعداد بالای سیستم های رایانه ای بخش های مختلف این مرکز ، با تلاش های پرسنل پرتلاش و ماهر واحد فناوری اطلاعات دانشگاه و بیمارستان ، از تعداد 440 دستگاه رایانه فعال در بیمارستان ، تعداد 160 دستگاه به طور کامل تعویـض ، تعداد 70 دستـگاه ارتقا سخت افزاری و تعداد 210 دستگاه  هم بخاطر سخت افزار مناسب سیستم ، ارتقا نرم افزاری آنها انجام شد.

💠دکتر شجاعی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل واحد فناوری اطلاعات دانشگاه و بیمارستان تصریح کرد: این پروژه یکی از وسیع ترین پروژه IT در سطح دانشگاه و بیمارستان است که با حمایت ریاست و هیئت رئیسه محترم دانشگاه  و پرسنل واحد فناوری اطلاعات دانشگاه و این مرکز انجام پذیرفت و ابراز امیدواری کردند که بتوان در آینده نزدیک ، برنامه های کاربردی مورد نیاز موجود در این سیستم ها ، توسط شرکت های  مربوطه بروزرسانی و همگام با نرم افزارهای جدید این مرکز شوند.









  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32279
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم