امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/10/04 - 07:43
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5ef

ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با حضور استاندار اصفهان

ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان ، روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان و جمعی از روسای بیمارستان های استان برگزار شد.



ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان ، روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان و جمعی از روسای بیمارستان های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، روز دوشنبه دوم آذرماه 99 ، ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان ، دکتر چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، دکتر مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از روسای بیمارستان های اصفهان و کاشان برگزار شد .

 در این جلسه دکتر شجاعی رئیس بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان ، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، از همراهی و همکاری مسئولین و مردم که با همدلی و تلاش و رعایت نکات بهداشتی ، باعث شدند تا این بیماری کنترل و کاهش یابد و سبب کاهش بیماران بستری در مراکز درمانی شود ، تشکر و قدردانی نمودند.

دکتر شجاعی گقت : خدا را شاکریم که با تلاش ها و تدبیرهای موفق مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و وزارت بهداشت و همراهی مردم منطقه ، توانستیم تا حدودی از شیوع بیماری کرونا در شهر جلوگیری نماییم تا شاهد کاهش بستری بیماران مبتلا به این ویروس در این مرکز، نسبت به ماه های قبل باشیم.

ایشان ضمن اشاره به فعالیت های انجام شده این مرکز در دوران بحران کرونا افزودند : با توجه به سرایت پذیری این بیماری و پذیرش بالای بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز، شرایط کاری همکاران ما همانند شرایط جنگ بود ، که کادر درمانی بیمارستان با عشق و علاقه و تلاش های بی نظیری که این عزیزان برای درمان و بهبودی بیماران انجام داده اند ،  توانستند با فداکاری و تلاش و گاهاً با اینکه در معرض ابتلا به این بیماری بودند در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا موفق باشند و در طول مدت بحران کرونا ، به همه بیمارانی که به این مرکز مراجعه می نمایند خدمات درمانی قابل قبولی ارائه نماییم.

دکتر شجاعی در پایان از برگزارکنندگان این جلسه و همکاری و همدلی مسئولین محترم وزارت بهداشت ، استان و شهرستان که در کنترل و کاهش این بیماری تلاش نموده اند ، تقدیر و تشکر کردند.





 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32267
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم