امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/01/07 - 07:31
  • 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zzgf

نمره قبولی عملکرد بخش اورژانس بیمارستان در نیمه اول تعطیلات نوروز 1401

دکتر ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان از مراجعه بیش از 2000 بیمار در نیمه نخست تعطیلات نوروز در بیمارستان خبر داد......



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان از مراجعه بیش از 2000 بیمار در نیمه نخست تعطیلات نوروز در بیمارستان خبر داد؛ و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا 5 فروردین ماه 1401، بیش از 1400 مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند که بیش از 900 بیمار خدمات ویزیت سرپایی ، بیش از 150 بیمار بالای 6 ساعت بستری ، و بیش از 400 بیمار کمتر از 6 ساعت در اورژانس این مرکز بستری شده اند و بیش از 150 بیمار تصادفی خدمات درمانی دریافت کرده اند.

دکتر شجاعی افزود: تعداد عمل های انجام شده در اتاق عمل مرکزی بیمارستان به غیر از عمل های سرپایی اورژانس در این ایام با توجه به حجم بالای خدمات ، 129 مورد عمل می باشد که بیشتر جراحی های عمومی ، زنان و زایمان و ارتوپدی بودند.

دکتر شجاعی به فعال بودن بخش زایمان و ارائه خدمات به مادران باردار اشاره نموده وگفت: تعداد مادران بارداری که بصورت طبیعی زایمان کرده اند 15 نفر و 22 مادر باردار هم بصورت سزارین در هفته اول تعطیلات سال جدید نوزاد خود را در این مرکز بدنیا آورده اند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام سه بخش این مرکز به بستری بیماران کوید 19 اختصاص داشته اظهار کرد: بخش های مراقبت های ویژه ، اتاق های عمل ، مرکز دیالیز ، بخش تصویربرداری ، بخش آزمایشگاه ، داروخانه ، اکسترافیزیولوژی و بخش های بستری با حضور متخصصین در رشته های مختلف در این مدت آماده ارائه خدمات درمانی موردنیاز بودند.

وی در پایان از تمامی پزشکان و پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان این مرکز که در روزهای تعطیل که همه در تکاپوی تفریح و آغاز سال نو هستند، با جدیت و از خودگذشتگی وظیفه خود را انجام داده و کشیک های سنگین را به سرانجام رساندند تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کردند که مردم عزیز و مسافرین از خدمات انجام شده راضی بوده باشند.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32410
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم