امروز : 27 مهر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/07/26 - 13:22
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHRT

نشست رئیس دانشگاه با تیم مدیریت بیمارستان

جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان با حضور جناب آقای دکتر کوچکی سرپرست محترم دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان برگزار شد.

️به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، روز چهارشنبه 25 مهرماه سال جاری ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان با حضور جناب آقای دکتر کوچکی سرپرست محترم دانشگاه ، جناب آقای دکتر خیری پور معاون توسعه ، جناب آقای دکتر مدنی سرپرست بیمارستان بهمراه جمعی از مسئولین دانشگاه و این مرکز در سالن کنفرانس برگزار شد.

️در این دیدار جناب آقای دکتر کوچکی رئیس محترم دانشگاه به نقش بیمارستان و پرسنل این مرکز در جهت کاهش هزینه ها و افزایش درآمد مطالبی را بیان نموده و خواستار ارائه گزارش کارشناسی شده مسائل و مشکلات مطرح شده ، از طرف مسئولین بیمارستان به ایشان شدند.

️دکتر کوچکی در راستای انجام فرآیندها در این مرکز از مسئولین مربوطه خواستند تا با مشورت با صاحبان و کارشناسان آن فرآیندها مشورت نموده و برای اجرای آن بهترین تصمیم گرفته شود.

️وی بر ادامه فعالیت‌های مسئولان و کادر درمان تا رفع کمبود‌ها و کاستی‌های احتمالی در ارائه خدمت به بیماران تاکید کرد.

️در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر مدنی سرپرست بیمارستان ، مسائل و مشکلات بیمارستان را برای حاضرین در این جلسه مطرح نمودند.

️از موضوعات مطرح شده در این جلسه می توان به مسائل و مشکلات آشپزخانه ، آسانسورها ، راه اندازی مهدکودک ، مدیریت و نظم بخشی گیت ورود و خروج بیمارستان ، رفع مشکلات واحد تاسیسات ، بررسی مسائل حقوقی بیماران ، کنترل تردد همراهان و ملاقات بیماران و ... اشاره نمود.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 134789
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید