امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/05/28 - 10:43
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZU9f

مراسم جشنی با حضور پرسنل سادات بیمارستان برگزار شد.

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم جشنی روز یکشنبه 27 مردادماه 98 با حضور پرشور پرسنل مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.


در آستانه عید سعید غدیرخم مراسم جشنی روز یکشنبه 27 مردادماه 98،با حضور پرشور پرسنل مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر محمدرضا شریف سرپرست بیمارستان ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر خم خدمت تمامی همکاران و پرسنل سادات بیمارستان افزود :غدیر باید در طول اعصار مختلف جریان داشته باشد و این وظیفه شیعان است تا با بازگویی جریان و واقعه غدیر این امر مهم را به درستی به نسل های آینده انتقال دهند



وی در خصوص توجه بیش از پیش به عوامل انگیزشی در بین کارکنان و خانواده‌های ایشان ابراز امیدواری کردند که در آینده شاهد برگزاری چنین جلساتی در مناسبت های مختلف و با حضور خانواده های همکاران و پرسنل این مجتمع باشیم.



دکتر سید محمد حسین مکی مدیر بیمارستان ، ضمن عرض تبریک عید سعید غدیرخم به تمامی شیعیان و حاضرین در جلسه افزود: این عید یکی از بزرگ ترین اعیاد شیعیان است که باید در گرامیداشت آن اهتمام داشته باشیم و با همکاری و همفکری مراسم باشکوه جشن غدیر را برگزار کنیم.



ایشان خاطر نشان کرد : بی تردید برپایی اینگونه جلسات نقش به سزایی در تقویت انگیزه در بین پرسنل این مجتمع در جهت خدمت رسانی به مردم و بیماران دارد.



لازم به ذکر است ، تجلیل از سادات حاضر در مراسم ، اجرای نمایش ، گروه موسیقی ، مسابقه ، سخنرانی و اهدا هدایا از برنامه های این مراسم بود.




























  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32029
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم