امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/02/28 - 13:59
  • 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJ8f

مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان

مراسم تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر محمدرضا فاضل سرپرست سابق بیمارستان و معارفه سرپرست جدید این مجتمع ، امروز ۲8 اردیبهشت ماه 98 با حضور ریاست دانشگاه ، و جمعی از مسئولین در آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.


مراسم تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر محمدرضا فاضل سرپرست سابق بیمارستان و معارفه سرپرست جدید این مجتمع ، امروز ۲8 اردیبهشت ماه 98  با حضور ریاست دانشگاه  ، و جمعی از مسئولین در آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.



ریاست دانشگاه، ضمن تقدیر از زحمات دکتر فاضل ، اظهار داشت: تغییرات در سیستم و مجموعه  ، در راستای ارتقاء سطح خدمات است و ورود یک فرد با توان و با انرژی ، به سیستم مدیریتی ، آغازگر فصلی جدید در این مجموعه خواهد بود.



وی با بیان اینکه بیمارستان شهید دکتر بهشتی  در بعد درمان و آموزش باید پیشرو باشد، گفت: تقویت حوزه آموزش به همان اندازه که درمان مهم است، اهمیت دارد زیرا آموزش برای آینده دانشگاه سرمایه محسوب می شود.



در ادامه دکتر محمدرضا فاضل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی سرپرستی بیمارستان افزود : یک سال و نیم خدمت ، در این مجتمع را به عنوان یکی از درخشان ترین دوران زندگی اش بر شمرد و از تک‌تک کسانی که در راه موفقیت این بیمارستان، ایشان را یاری کردند، تشکر نمود.



وی تاکید کرد: حسن عمده این بیمارستان این است که کارکنان بی نظیری دارد وقطعا خرد جمعی و کار تیمی کارکنان در همه رده ها از عوامل موفقیت این بیمارستان بوده است و وظیفه همه‌ی ما در هر جایگاهی خدمت به مردم است.



در ادامه مراسم  دکتر محمد رضا شریف رئیس جدید بیمارستان گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و این موهبتی است که خداوند به ما عطا کرده، پس باید با تمام توان با ارائه خدمات درمانی مناسب در کسب رضایت خدا و کاهش درد بیماران بکوشیم.



وی افزود: امیدوارم بتوانم با ایجاد تعامل مناسب مجموعه این بیمارستان را طبق روال قبل مدیریت کنیم و در ارتقا و پیشرفت آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم.



در ادامه مراسم  ، مسئولین دانشگاه و بیمارستان بطور جداگانه ، از زحمات جناب آقای دکتر محمدرضا فاضل تقدیر و تشکر کردند و برای آقای دکتر محمدرضا شریف آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.



در پایان مراسم از طرف جمعی از مسئولین با لوح سپاس و هدایایی از زحمات آقای دکتر فاضل تقدیر بعمل آمد.
























  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31962
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم