امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/10/07 - 08:19
  • 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zjbf

مراسم تودیع و معارفه سرشیفت واحد تاسیسات

روز پنج شنبه 5 دیماه 98 ، مراسم تودیع و معارفه سرشیفت واحد تاسیسات مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور مسئولین بیمارستان برگزار گردید.



روز پنج شنبه 5 دیماه 98 ، مراسم تودیع و معارفه سرشیفت واحد تاسیسات مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حضور مسئولین بیمارستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، روز پنج شنبه 5 دیماه 98، مراسم تقدیر از حمات جناب آقای محمد علی زارعی و معارفه جناب آقای سید سعید حسینی بعنوان سرشیفت جدید تاسیسات بیمارستان با حضور دکتر محمدرضا شریف سرپرست ، دکتر مکی مدیر و جمعی از مسئولین و پرسنل واحد تاسیسات در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار شد.

دکتر محمد رضا شریف ضمن تشکر از خدمات جناب آقای زارعی و آرزوی سلامتی برای ایشان، به نقش و جایگاه ویژه همکاران واحد تاسیسات در این مرکز پرداخته و از ایشان خواستند تا تجربیات ارزنده چندین ساله خود را از دیگر همکاران دریغ نکنند.



دکتر سید محمد حسین مکی مدیر بیمارستان ، ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای محمدعلی زارعی ، خدمات ایشان در این مرکز را خدمتی فنی و صادقانه بیان کرده و افزودند: همکاران محترمی که در واحد تاسیسات هستند سعی کنند که نحوه خدمتی که دارند را از کارها و خدمت هایی که ایشان داشتند الگو بگیرند.

دکتر مکی گفت : در مدتی که بنده در بیمارستان به عنوان مدیر مرکز بوده ام ، تاکنون کسی به من مراجعه نکرده است که از اخلاق و خدمات آقای زارعی ناراحت و گله مند باشند.

ایشان به خدمت به بیماران در این بیمارستان به عنوان یک اجر معنوی مضاعف یاد نموده و خاطر نشان کردند: نگاه همه همکاران این بیمارستان به پرسنل واحد تاسیسات و خدماتی که شما انجام می دهید یک نگاه مثبت است و اظهار امیدواری کردند که بتوانید این روند را در جهت کمک به بیماران ادامه دهند.

مدیر بیمارستان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای آقای زارعی ، آقای سید سعید حسینی را بعنوان سرپرست جدید واحد تاسیسات به پرسنل واحد تاسیسات معرفی کرده و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.



در ادامه مهندس گیو مسئول واحد تاسیسات و هریک از مسئولین ، ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند جناب آقای زارعی ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

در پایان از طرف ریاست بیمارستان و پرسنل واحد تاسیسات با اهدا لوح و هدایایی از ایشان تقدیر بعمل آمد.

















  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32110
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم