امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/03/13 - 08:01
  • 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYxS

مراسم تقدیر از تیم پدافند غیرعامل بیمارستان

مراسم تقدیر از تیم پدافند غیرعامل بیمارستان با حضور جمعی از مسئولین بیمارستان و مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن در سالن شهید هلی بیمارستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مراسم تقدیر از تیم پدافند غیرعامل بیمارستان با حضور جناب آقای دکتر مدنی سرپرست، جناب آقای بنایی مدیر و جمعی از مسئولین مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن در سالن شهید هلی بیمارستان برگزار گردید .

️در این مراسم ، سرپرست اداره بهداری مجتمع شهید احمدی روشن با ایراد سخنانی در مقوله حضور ارزشمند تیم پدافند غیر عامل این مرکز بعنوان یک ذخیره ارزشمند انسانی در استان و کشور ، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اعضاء این تیم در بیمارستان ، از تلاش های مسئولانه ، علمی ، خالصانه و اهتمام ویژه مسئولین بیمارستان و دانشگاه و همچنین کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان در برگزاری مانورهای گذشته که با موفقیت انجام شده، تقدیر و قدردانی نمودند .

️جناب آقای دکتر مدنی سرپرست بیمارستان نیز ضمن اشاره به ترسیم و تشریح دورنمای ویژه بیمارستان در زمینه مدیریت مانورهای موفق و همچنین انجام درمان‌های تخصصی حوادث پزشکی حوزه مانور پدافند غیرعامل ، از اقدامات صورت گرفته توسط تیم مدیریتی بیمارستان ، اعضاء تیم و سایر عوامل ذیربط در بیمارستان تقدیر و نسبت به توسعه علمی و عملی تیم فعلی بیش از پیش اشاره نمودند .

️در پایان این مراسم از تیم پدافند غیر عامل بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ دانشگاه با اهدا لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 130814
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست