امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/12/16 - 08:01
  • 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zuef

مراحل پایانی تجهیز و بازسازی بخش شیمی درمانی بیمارستان

بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حمایت های موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) تهران ، مراحل پایانی تجهیز و بازسازی خود را سپری می کند.



💠بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با حمایت های موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) تهران ، مراحل پایانی تجهیز و بازسازی خود را سپری می کند.

💠به گزارش روابط عمومی بیمارستان،  روز گذشته نمایندگان موسسه حضرت ولیعصر (عج)تهران در راستای تجهیز و بازسازی بخش شیمی درمانی بیمارستان، بهمراه دکتر نیکزاد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان ، دکتر شجاعی رئیس،  دکتر مکی مدیر و جمعی از مسئولین بیمارستان از بخش شیمی درمانی بازدید و از نزدیک درباره میزان پیشرفت بخش با مسئولین گفتگو نمودند.

💠در این بازدید دکتر شجاعی و دکتر نیکزاد، در صحبت های جداگانه ای از مسئولین و هیات مدیره موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) تهران تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری کردند که در آینده ای نزدیک با کامل نمودن الباقی تجهیزات بخش ، شرایط برای بستری و پذیرش بیماران مبتلا به سرطان فراهم شود.

💠لازم به ذکر است بخش شیمی درمانی از اوایل دی ماه ۹۸ عملیات تخریب آن آغاز شد که پس از دوماه فعالیت بعلت شیوع بیماری کوید ۱۹ عملیات بهسازی متوقف شد که پس ۵ ماه دوباره از تیرماه ۹۹ عملیات بهسازی بخش آغاز شد و که با حمایت های مسئولین دانشگاه و بیمارستان و موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) تهران و هیات مدیره خیرین سلامت کاشان عملیات بهسازی و تجهیز بخش روزهای پایانی خود را سپری می کند.









  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32291
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم