امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/03/25 - 19:04
  • 52
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /ZFcf

مادر مبتلا به کرونا ،تولد نوزاد خود را در بیمارستان جشن گرفت.

با تلاش کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی ، مادر بدحال مبتلا به کرونا پس از بهبودی کامل ، تولد نوزاد خود را در بیمارستان جشن گرفت.


 



با تلاش کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی ، مادر  بدحال مبتلا به کرونا پس از بهبودی کامل  ، تولد نوزاد خود را  در بیمارستان  جشن گرفت.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر محمدرضا شریف سرپرست بیمارستان درباره این خبر افزود : خانم باردار  41 ساله اهل کاشان مبتلا به  کرونا  که  در تاریخ 25 اسفندماه 1398  بخاطر شدت بیماری و شرایط نامساعد جسمی  در بخش ویژه بستری و تحت  درمان با دستگاه تنفس مصنوعی قرار داشت ، پس از دریافت آخرین روشهای درمانی بروز دنیا در حوزه درمان کرونا و با همت والا و تلاش های بی نظیر کادر پزشکی و کادر پرستاری و مامایی ، پس از 38 روز  بهبودی خود را بدست آورد و از بیمارستان مرخص شد.



دکتر شریف گفت :  بیمار پس از  ترخیص از بیمارستان ، در منزل  تحت نظارت و مراقبت   تیم درمانی این مرکز  قرار گرفت و در 20 خرداد  پس از بستری شدن در این مرکز به روش زایمان سزارین ، نوزاد سالم خود را بدنیا آورد و  تولد نوزاد خود را در بیمارستان جشن گرفت .



وی ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان معالج بیمار و پرسنل بخش های ویژه ، بستری زنان و زایمان این مرکز گفت :  با آغاز شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفندماه 98، این مرکز با توجه به امکانات ویژه  و کادر درمانی با تجربه به عنوان بیمارستان اصلی درمان بیماران کرونایی در سطح منطقه شمال استان بویژه در مورد درمان  مادران باردار مبتلا به کرونا بوده است  و مایه مسرت وخوشحالی است که در طی این بحران  تمامی  29 بیمار باردار بستری  مشکوک به کرونا  کاملا بهبود یافته که  مایه آرامش خاطر برای مادران باردار و خانواده های آنها بوده است .  



 دکتر شریف با ذکر  توانایی و تجارب ارزنده کادر درمانی بیمارستان در بحران کرونا که در سطح کشور بی نظیر بوده است خاطر نشان کرد : بیمارستان پس از بحران کرونا آماده ارائه خدمات به روز و با کیفیت بوسیله کادر درمانی  مجرب و دستگاههای پیشرفته تشخیصی و درمانی بخصوص برای  مادران باردار می باشد. 






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32187
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم