امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/09/20 - 11:30
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5Zg

صدوراحکام جدید کارکنان این مرکز

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از صدوراحکام جدید کارکنان این مرکز خبر داد.



سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از صدوراحکام جدید کارکنان این مرکز خبر داد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید امیر مسعود فرزادفر سرپرست بیمارستان از صدوراحکام جدید کارکنان این مرکز خبر داد و افزود : در پی ابلاغ بخشنامه ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت توسط سازمان اموراداری و استخدامی کشوربه دستگاههای اجرائی ، صدور احکام جدید کلیه پرسنل رسمی ، آزمایشی،پیمانی،طرحی، قراردادکار معین ، ضریب Kاین مرکز توسط امور اداری صادرگردید.



دکتر فرزادفر زمان احکام مذکور را از ابتدای مهرماه سال جاری قابل اجرا بوده و گفت : بر این اساس، کارکنان زن به میزان یک میلیون تومان افزایش حقوق و کارکنان مرد بستگی به وضعیت عائله مندی و تعداد اولاد ، بین 1 تا 5/1 میلیون تومان افزایش حقوق خواهند داشت.



وی از پرداخت حقوق آذرماه ماه پرسنل به همراه معوقه ماه های مهر و آبان با صدور احکام جدید خبر داد و تصریح کرد: مسئول و پرسنل امور اداری این مرکز تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته تا در اسرع وقت احکام را صادر نموده و به امور مالی ارجاع شود.



گفتنی است، در لایحه بودجه ۱۴۰۱ (جدای از افزایش ۲۵ درصدی حقوق حداقل بگیران) میزان افزایش حقوق کارمندان به صورت متوسط ۱۰ درصد بود که در مهر ماه امسال مجددا لایحه‌ای برای افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان به مجلس ارائه و در نهایت بعد از تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان به دولت ابلاغ شد.



 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32495
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم