امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/07/11 - 12:58
  • 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zqaf

شادی و هیجان بیماران بخش اطفال بیمارستان از دیدار قهرمانان آتش‌نشان.

بمناسبت روز آتشنشانی ، طی مراسمی با حضور رئیس و جمعی از پرسنل سازمان آتشنشانی کاشان ، از بیماران بخش اطفال مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان عیادت نمودند.


بمناسبت روز آتش نشانی ، طی مراسمی با حضور رئیس و جمعی از پرسنل سازمان آتش نشانی کاشان ، از بیماران بخش اطفال مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان عیادت نمودند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، بمناسبت 7 مهرماه روز آتش نشانی ، مهندس چایچی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان بهمراه جمعی از پرسنل آن سازمان و مسئولین بیمارستان با حضور در بخش اطفال این مرکز درمانی ، ضمن عیادت از بیماران این بخش ، هدایایی را به آنها اهدا نموده و برای شفای آنها دعا و آرزوی سلامتی کردند.



در حاشیه این مراسم دکتر سید محمد حسین مکی ضمن گرامیداشت این روز و تقدیر از مسئول و پرسنل آتش نشانی  کاشان ، افزودند : هفتم مهر در تقویم کشور ما به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است و آتش نشانان آن ایثارگرانی هستند که ایمنی، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی‌منت آن‌هاست.



مدیر بیمارستان بیان داشت: فرهنگ‌سازی و ترویج نقش ایمنی از مهم ترین اهداف آتش نشانی است زیرا ترویج این فرهنگ نقش شایانی در پیشگیری از حوادث ایفا می‌کند.



در ادامه مهندس چایچی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان ضمن تقدیر از مسئولین این مرکز بخاطر همکاری با این سازمان جهت حضور پرسنل آتش نشان برای عیادت بیماران این بیمارستان ، افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اهدافی چون ارایه آموزش در امور آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطوح مختلف، همواره آماده همکاری با این مرکز آموزشی درمانی بوده و هست
















  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32059
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم