امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/23 - 11:25
  • 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSGQ

راه اندازی دومین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

سرپرست بیمارستان گفت: دستگاه رادیولوژی جدید با فناوری دیجیتال ، موجب تسریع روند درمان و ارائه خدمات درمانی بهتر و با کیفیت تر به بیماران خواهد شد.

 
دکتر مدنی سرپرست بیمارستان گفت: دستگاه رادیولوژی جدید با فناوری دیجیتال ، موجب تسریع روند درمان و ارائه خدمات درمانی بهتر و با کیفیت تر به بیماران خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید رامین مدنی سرپرست بیمارستان در توضیح خبر فوق افزود : این دستگاه از نظر مکانیکال و الکترونیکال تولید ایران هست و با توجه به بهره گیری از سیستم های دیجیتال، سرعت و کیفیت تصویربرداری فوق العاده ای دارد و تشخیص بیماریها سریع تر و دقیق تر صورت می گیرد و نیز همراهان و کاربران را در معرض تشعشعات کمتری قرار می دهد.
دکتر مدنی با اشاره به اینکه دستگاه رادیولوژی جدید به ارزش 18 میلیارد ریال جایگزین دستگاه رادیولوژی آنالوگ شده افزود : این دستگاه رادیولوژی دیجیتال دومین دستگاه دیجیتال و بروز این مرکز می باشد که باکیفیت بالایی که این دستگاه ها دارند ، باعث سرعت بخشیدن در انجام خدمات تصویری و تشخیص و درمان بیماران می شود.
وی ضمن تشکر از مسئولین محترم دانشگاه و پیگیری های واحد تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه و مسئول بخش تصویربرداری این مرکز گفت : استفاده از پرتو دهی کم برای تولید تصاویر باکیفیت بالا، صرفه‌جویی در وقت، سرعت در کار، ارسال مستقیم تصاویر برای بیماران ، قابلیت ثبت در پرونده الکترونیکی بیماران ،کم‌هزینه شدن عکس‌برداری ازجمله مزایای استفاده از دستگاه های دیجیتال رادیولوژی این مرکز به شمار می رود.
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 125621
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید