امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/06/02 - 12:48
  • 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZX9f

دیدار جمعی از مسئولین و پرسنل بیمارستان شبیه خوانی کاشان با سرپرست بیمارستان

به مناسبت بزرگداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، جمعی از مدیران و پرسنل بیمارستان شبیه خوانی کاشان ، با دکتر محمد رضا شریف دیدار نمودند.


به مناسبت بزرگداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، جمعی از مدیران و پرسنل بیمارستان شبیه خوانی کاشان ، ضمن حضور در دفتر دکتر شریف ، سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی و شبیه خوانی کاشان، این روز بزرگ را به ایشان و صاحبان حرفه پزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و درمان تبریک گفتند.



 به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر محمدرضا شریف ، ضمن تبیین نقش ابوعلی سینا در تاریخ پزشکی ایران کهن، حرفه پزشکی را از جمله مشاغل مقدس و حساس برشمرد و اظهار داشت: جامعه پزشکی کشور باید در مسیر جلب رضایت حق تعالی، خدمت به بیماران را به نحوی سزاوار و بایسته ارائه نمایند.

ایشان ضمن تشکر از زحمات ارزشمند مسئولین و پرسنل محترم بیمارستان شبیه خوانی افزودند : مسئولین محترم دانشگاه و این دو بیمارستان سعی دارند تا با همکاری هایی که بین این دو بیمارستان و سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه ایجاد می گردد خدمات موثری را در جهت بهبود روند درمانی بیماران هر دو مرکز فراهم گردد و در این راستا بتوانیم مقداری از مسائل و مشکلات را در این شرایط دشواری که در کشور حاکم شده برطرف نماییم.



دکتر شریف در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمام پزشکان و پرسنل محترم مراکز درمانی دانشگاه ، اظهار امیدواری کردند تا در آینده ای نزدیک بتوانیم بیمارستان شبیه خوانی کاشان را به یک بیمارستان جنرال و مجهز تبدیل نماییم.






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32032
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم