امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/05/02 - 18:43
  • 37
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /ZD9f

دمای سیستم سرمایش در بیمارستان به حد قابل قبول رسید.

مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان از راه اندازی و نصب 4 دستگاه پیشرفته چیلر اسکرو خنک کننده سیستم برودت بیمارستان خبر داد.




با راه اندازی چیلرهای جدید خنک کننده هوا ، دمای سیستم سرمایش در بیمارستان به حد قابل قبول رسید.



مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان از راه اندازی و نصب 4 دستگاه پیشرفته چیلر اسکرو خنک کننده سیستم برودت بیمارستان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محمد حسین مکی مدیر مجتمع ، از راه اندازی و نصب 4 دستگاه چیلر اسکرو خنک کننده هوا پیشرفته ، با تلاش شبانه روزی همکاران در بیمارستان خبر داد و تصریح کرد : با پیگیری ها و تلاش مسئولان محترم دانشگاه و بیمارستان ، این چیلرها با هزینه فعلی بیش از 150 میلیارد ریال از کشور ایتالیا تامین و در بیمارستان نصب و راه اندازی گردید.



مدیر بیمارستان ظرفیت چیلرهای خنک کننده جدید را 1200 تن تبرید بیان کردند و افزودند : جهت تامین برق و لوله کشی های مرتبط چیلرهای جدید به موتورخانه بیمارستان ، تاکنون بالغ بر 17 میلیارد ریال هزینه شده است .



دکتر مکی گفت : با راه اندازی 4 چیلر جدید ، تعداد چیلر های خنک کننده هوای بیمارستان به 7 چیلر رسیده و افزودند: این چیلرها 45 هزار متر مربع فضای بیمارستان را جهت خنک کردن آب در گردش هواسازهای  بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان تحت پوشش قرار می دهند .



ایشان در ادامه افزودند : در حال حاضر دمای سیستم سرمایش در بیمارستان به حد قابل قبول رسیده و امید است با تکمیل طرح و تعویض هواسازهای قدیمی بخش ها ، موجبات آسایش بیماران و مراجعین گرامی به بیمارستان بیش از پیش و در حد استاندارد فراهم گردد .





  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32014
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم