امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/06/10 - 14:57
  • 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3af

در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان آغاز به کار کرد.

مدیر مجتمع از آغاز بکار دوباره مرکز پزشکی هسته ای در این مجتمع خبر داد و گفت: بخش پزشکی هسته ای در این مجتمع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی گردید.


 مرکز پزشکی هسته ای در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان آغاز به کار کرد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محمدحسین مکی مدیر مجتمع با آغاز بکار دوباره مرکز پزشکی هسته ای در این مجتمع گفت: بخش پزشکی هسته ای در این مجتمع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که با خرید دستگاه و تجهیز آن صورت گرفته است.



دکتر مکی افزود: با آغاز بکار مرکز پزشکی هسته ای ، از این پس نیازی به مراجعه بیماران به سایر شهرها نظیر قم و تهران نیست و تمامی پروسه مربوط به اسکن قلب در یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های خریداری شده در این مجتمع بیمارستانی صورت خواهد گرفت.



وی در خصوص تعرفه دریافتی از بیماران در این مرکز هسته‌ای اسکن قلب اظهار کرد: با وجود اینکه سرمایه‌گذاری برای ایجاد این مرکز توسط بخش خصوصی صورت گرفته است اما خدمات ارائه شده با تعرفه دولتی خواهد بود.



وی عنوان کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران و مراجعه‌کنندگان برای اسکن قلب وجود نداشته و همه افراد با تشخیص پزشک می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.



شایان ذکر است در این مرکز، امکان انجام انواع اسکن شامل : قلب (GATED SPECT) ،  استخوان ، مغز ، ریه ، کلیه جهت بررسی خونرسانی و عملکرد( EC Renal)، قشر کلیه (DMSA) و پپرتانسیون با منشاء شرایین کلیوی( Captopril)  کبد و طحال , مغز استخوان , تیروئید, پاراتیروئید , سیستم صفراوی , مجاری اشکی , بیضه , مجاری و غدد لنفاوی,  غدد بزاقی , تخلیه معده, دیورتیکول مکل , ریفلاکس معده _ مری ، مایع مغزی _ نخاعی، اسکن RBC جهت بررسی خونریزیهای گوارشی و همانژیوم کبدی ،رفلاکس ادراری حالب و مثانه (DRNC) , اسکن تمام بدن با تالیوم و MIBI، و اکتروتاید و DMSA قلیایی جهت بررسی تومورها انجام می گردد.


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32037
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم