امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/04/23 - 16:16
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zt9f

در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان

همزمان با دهه کرامت با حضور کاروان خادمان بارگاه ملکوتی خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) دربیمارستان شهید دکتر بهشتی ،فضای بیمارستان عطر رافت و مهربانی به خود گرفت.



همزمان با دهه کرامت با حضور کاروان خادمان بارگاه ملکوتی خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) دربیمارستان شهید دکتر بهشتی ،فضای بیمارستان عطر رافت و مهربانی به خود گرفت.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ،همزمان با دهه کرامت و در روز میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)،خادمان بارگاه ملکوتی آن امام رئوف با حضور در بیمارستان از بیماران بستری در بخشهای مختلف عیادت نمودند.



در ابتدای بدو ورود به بیمارستان خادمین با استقبال مسئولین بیمارستان رویرو شدند که در این دیدار دکتر شریف ضمن عرض خیر مقدم ، حضور خادمان حضرت باعث می شود تا حال و هوایی شورانگیز و وصف ناپذیر برای بیماران و پرسنل این مجتمع ایجاد کند و از این که همه ساله در این مجتمع حضور می یابند تقدیر و تشکر نمودند.



حضور خادمان حضرت برای چندمین سال متوالی در ایام دهه کرامت در این مرکز حال و هوای معنوی به بیمارستان بخشید وعطر حرم شریف آن حضرت را به مشام بیماران رسانید و ارتباط معنوی بین قلبهای شکسته و آرزومند را با آن امام همام ایجاد گردید.



اشک چشم بیماران و دعای همراهان بیمار در بیمارستان گویای ارادت خاص آنان نسبت به حضرت رضا (ع) و خادمان بزرگوار ایشان بود.



در این مراسم معنوی که چند سالی است به صورت مستمر برگزار می شود خادمین حرم مطهر ، با به همراه داشتن بسته های متبرک بر بالین بیماران حاضر شدند و با تبریک ایام فرخنده و مبارک دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با میلاد شمش و الشموس آقا علی ابن موسی الرضا (ع) پایان می پذیرد،  ضمن اهدای بسته های متبرک ، برای آنان آرزوی صحت و سلامتی کردند.



 













  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32005
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم